Soulcalibur 6

در حالی که سری Soulcalibur خود به تنهایی دارای شخصیت‌هایی محبوب است، سنتی وجود دارد که در آن شخصیت‌های به صورت مهمان و انحصاری برای پلتفرم‌های مقصد بازی عرضه می‌شوند. تاکنون هیچ شخصیتی مهمانی برای بازی پیشِ‌رویِ Soulcalibur 6 معرفی نشده است ولی شایعات خبر می‌دهند که احتمالا  می‌توان ششمین نسخه از این سری محبوب را با چاشنی Bloodborne تجربه نمود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameRant، به تازگی کاربردی در سایت 4chan پستی منتشر کرده که به ادعای وی لیست کامل شخصیت‌های Soulcalibur 6 اعم از شخصیت‌های مهمان آن را شامل می‌شود. براساس این پست، Hunter از عنوان Bloodborne به عنوان جنگجو مهمان نسخه PS4 و شخصیت Jago از بازی Killer Instinct به عنوان جنگجو مهمان پلتفرم‌های Xbox One و PC عرضه خواهند شد. هم‌چنین در این پست اشاره شده که نسخه Nintendo Switch بازی که از قرار معلوم در E3 معرفی خواهد شد، شخصیت Lucina از Fire Emblem را به عنوان جنگجو مهمان خواهد داشت.

Soulcalibur 6

هم‌چنین براساس این لیست Soulcalibur 6 دارای 7 شخصیت جدید خواهد بود که اولین آن‌ها با نام Groh ماه گذشته معرفی شد. با اینکه دو تن از مبارزانی که در این لیستِ منتشرشده قرار داشته‌اند هم‌اکنون حضورشان در بازی تایید شده ولی باز هم تا زمان تایید رسمی از سوی Bandai Namco نمی‌توان از چیزی مطمئن بود. اما مطمئنا دیدن Jago و Hunter در میان تقریبا 30 شخصیت بازی جالب خواهد بود.

عنوان Soulcalibur 6 در تاریخی نامعلوم در سال 2018 برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame