Metal Gear Survive

سرانجام با وجود گذشت چند روز از عرضه Metal Gear Survive و تاخیر در انتشار نقدها، شاهد به اشتراک گذاری نمرات بیشتری از آن هستیم که ظاهرا طبق انتظارها عمل کرده است.

به گزارش پردیس گیم، این بازی تاکنون از 8 نقد توانسته متای 63 را دریافت کند که با انتشار نمرات بیشتر، امکان تغییر در آن وجود دارد. در ادامه می‌توانید نمرات و نظر منتقدان را مشاهده کنید:

Areajugones: 70/100

"Konami شانس خود را با Metal Gear Survive امتحان کرده و برروی ارائه یک بازی بر همان پایه اما با سبکی متفاوت تمرکز می‌کند. یک ریسک که دارای موارد نوآورانه‌ای است اما در کاملا سرگرم کردن شکست می‌خورد و لحظات یکنواخت زیادی دارد."

Vandal: 70/100

"Survive یک بازی خوب از نظر ساخت‌وساز، مدیریت و بقاست که حتی با وجود کاستی‌های مشخص خود در روایت داستانی و گیمپلی، تجربه‌ای سرگرم کننده و اعتیاد آور است."

IGN: 65/100

"بخش زیادی از بخش تک‌نفره و چندنفره Survive بارها و بارها در حال تکرار است. دفاع از منطقه مشابه در مقابل زامبی‌ها، کاوش در مکانی مشابه برای یافتن مواد مشابه و استخراج منابع مشابه برای ساخت ابزار کوچک مشابه! شاید نتوان Survive را با اقدامات تاکتیکی و جاسوسی سری Metal Gear که با آن آشنا هستیم و دوست داریم مقایسه کرد اما برخی از ایده‌های قوی قدیمی و جدید بدترکیب آن حداقل کمی جذاب هستند."

USgamer: 60/100

"Metal Gear Survive یک بازی عالی نیست اما سرگرم کننده است. سفر به Dust برای پیدا کردن منابع و بازماندگان تجربه بلند مدتی را فراهم می‌کند و پیشرفت شما در طول بازی حس رضایت‌بخشی دارد. متاسفانه شخصیت شما خیلی زود به زود تشنه و گرسنه می‌شود که همین مورد شما را مجبور می‌کند تا مدت بسیار زیادی در منوها باشید. Survive با برخی تنظیمات و تغییرات عالی می‌بود اما در وضعیت فعلی، فقط یک بازی خوب است."

Cheat Code Central: 60/100

"Metal Gear Survive یک بازی متوسط دیگر در سبک بقاست که نام آن هم هیچ لطفی در حقش نمی‌کند."

The Daily Dot: 50/100

"عدم وجود اعتماد به نفس میان سازندگان باعث نابودی نهایی داستان Metal Gear Survive شده است. تمام ایده‌های منحصر به‌فرد بازی تقریبا بلافاصله حس معمولی و قدیمی می‌دهند."

Trusted Reviews: 50/100

"Metal Gear Survive حرکتی شجاعانه برای Konami و یک بازی بقای خوب است اما به‌طور خاصی سرگرم کننده نیست. اگر می‌توانید با بخش دوم حرقم کنار بیاید، آن را امتحان کنید. بقیه افراد احتمالا باید از آن فاصله بگیرند."

MetaCritic: 63

منبع متن: pardisgame