عنوان استراتژی Iron Harvest که در پاییز معرفی شد، جهت تأمین بودجه‌ی ساخت وارد لیست عناوین کیک استارتر (Kickstar) بازی سبک استراتژی استیم پانک استودیو KING Art Games قرار است در سال جاری میلادی منتشر شود اما پیش از عرضه‌ی نهایی،‌ به جهت تأمین بودجه و هزینه‌های Iron Harvest، این عنوان بر روی سایت کیک […]

کمپین کیک استارتر عنوان Iron Harvest به زودی آغاز خواهد شد

عنوان استراتژی Iron Harvest که در پاییز معرفی شد، جهت تأمین بودجه‌ی ساخت وارد لیست عناوین کیک استارتر (Kickstar) بازی سبک استراتژی استیم پانک استودیو KING Art Games قرار است در سال جاری میلادی منتشر شود اما پیش از عرضه‌ی نهایی،‌ به جهت تأمین بودجه و هزینه‌های Iron Harvest، این عنوان بر روی سایت کیک استارتر قرار خواهد گرفت. کمپین کیک استارتر این عنوان در روز سیزدهم مارس – بیست و دوم اسفند ماه – آغاز خواهد شد. در حال حاضر مبلغ مورد نظر توسعه دهندگان مشخص نیست. همچنین تأثیر قرار گرفتن این عنوان در سایت کیک استارتر، بر روی زمان انتشار آن نامعلوم است. به نظر می‌رسد این کمپین تأمین بودجه جهت تأمین هزینه‌های فاز آخر ساخت بازی است.

Iron Harvest تا به امروز عنوانی جذاب جلوه کرده است و به نظر می‌رسد پتانسیل بالایی دارد. این بازی وقایع پس از جنگ جهانی اول را از نگاهی دیگر روایت می‌کند و درواقع تاریخ را تغییر می‌دهد. در دنیای پس از جنگ جهانی Iron Harvest دنیا به زیر سلطه‌ی سه فرقه‌ی اصلی رفته است. این سه فرقه Republic،Rusvet و Polania نام دارند که هر یک بخش داستانی مجزایی دارند. نکته‌ی قابل توجه آن است گیم پلی بازی برای هر یک از این فرقه‌ها دارای مکانیک‌های قوی استیم پانک می‌باشد که از هر یک از دیگری متفاوت است و بازیکنان می‌توانند در کنار سربازان معمولی از آن‌ها استفاده کنند.

Iron Harvest برای سه پلتفرم رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان منتشر خواهد شد. این عنوان هنوز در مرحله‌ی ساخت قرار دارد و در آینده اطلاعات بیشتری از صفحه‌ی کیک استارتر آن منتشر می‌شود.

منبع متن: gamefa