بازی جدید خالق Harvest Moon به نام Little Dragons Cafe معرفی شد

چندی پیش Aksys Games از بازی جدید "یاسوهیرو وادا" (Yasuhiro Wada)، خالق سری بازی‌های Harvest Moon (یا همان Story of Seasons) به نام Little Dragons Cafe رونمایی کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، این بازی داستان یک خواهر و برادر را که برای بیدارکردن مادرشان از خوابی عمیق و مرموز باید اژدهایی را پرورش دهند روایت می‌کند. در زمینه بازی، این بدین معناست که یا یک تجربه شبیه‌ساز زندگی با توجهی خاص برروی پرورش اژدها، اتفاقات غیرمنتظره و رستوران‌داری مواجه هستیم.

در Little Dragons Cafe، شما می‌توانید به آرامی رستوران خود را گسترش داده، به آشپزی پرداخته، دستورالعمل‌های جدید را برای بهبود منو غذاهای‌تان یاد گرفته، به شکار عناصر اولیه آشپزی رفته و حتی محصولات خود را به منظور شخصی‌سازی و زدن مهر خودتان پای غذاها پرورش دهید.

به نظر می‌رسد که المان‌های اجتماعی بسیاری نظیر Harvest Moon در بازی وجود خواهد داشت. بازیکنان می‌توانند در بیرون به اکتشاف محیط بازی بپردازند و با همسایه‌های‌شان ماقات کنند. شما می‌توانید با کمک به افراد محلی و سرو غذاهای خوشمزه و صمیمانه به افزایش محبوبیت این دوقلوها کمک کنید.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری از بازی در دسترس نیست و Aksys تنها لوگوی Little Dragons Cafe را در کنار تصویری از آن منتشر کرده است. اگرچه به نظر می‌رسد که بازی نزدیک به 2 سال در دست ساخت بوده و در تابستان برروی کنسول‌های PS4 و Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame