بر اساس گزارش منبعی آگاه، بازی Naruto Ultimate Ninja Storm Trilogy به زودی به کنسول نینتندو سوییچ راه خواهد یافت. این بازی در تابستان سال ۲۰۱۷ میلادی برای سه پلتفرم پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی به بازار عرضه شد. به همین جهت، اخیراً شایعه‌ای در سطح اینترنت پخش شده که حکایت از عرضه […]

شایعه: Naruto Ultimate Ninja Storm Trilogy بزودی برای نینتندو سوییچ معرفی خواهد شد

بر اساس گزارش منبعی آگاه، بازی Naruto Ultimate Ninja Storm Trilogy به زودی به کنسول نینتندو سوییچ راه خواهد یافت. این بازی در تابستان سال ۲۰۱۷ میلادی برای سه پلتفرم پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی به بازار عرضه شد. به همین جهت، اخیراً شایعه‌ای در سطح اینترنت پخش شده که حکایت از عرضه این سه‌گانه بر روی کنسول محبوب نینتندو سوییچ دارد اما تا بدین لحظه چیزی در این باره به صورت رسمی تائید نشده است. این بسته شامل سه نسخه از سری Storm است. محتوای موجود در این بسته سه بازی بازسازی شده به صورت HD است که به این شرح هستند: NARUTO: ULTIMATE NINJA STORM، NARUTO SHIPPUDEN: ULTIMATE NINJA STORM 2 و NARUTO SHIPPUDEN: ULTIMATE NINJA STORM 3 FULL BURST.

اخیراً منبعی که این شایعه را منتشر کرده اطلاعات خود را به روز کرده و به این نکته اشاره داشته است که این اطلاعات از طریق «منابعی قابل اعتماد اما ناشناس» بدست آمده است بنابراین این احتمال وجود دارد که در نهایت این شایعه رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرد. با این حال، برای قطعی دانستن این احتمال باید منتظر اعلام رسمی شرکت نینتندو بمانیم. در این لحظه پیشنهاد می‌کنیم که به این خبر تنها به چشم یک حدس و گمان بنگرید.

اخیراً حدود ۱۸ بازی جدید از جمله به‌روزرسانی تازه عنوان Super Mario Odyssey به فروشگاه الکترونیکی نینتندو موسوم به eShop اضافه شده است. نینتندو تلاش دارد تا آمار بازی‌های کنسول جدید خود را گسترش دهد و بازی‌های زیبایی را در دسترس دارندگان این کنسول هیبریدی قرار دهد؛ به همین جهت در این چند وقت اخیر شایعات زیادی در این زمینه منتشر شده و هر از چند گاهی نام بازی جدیدی شنیده می‌شود که قرار است بر روی این کنسول هم عرضه گردد. از جمله بازی‌های جدیدی که به فهرست بلندبالای بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ افزوده شده‌اند می‌توان به عناوین Old Man’s Journey، Typoman، Spacecats و Laser’s و… اشاره داشت.

منبع متن: gamefa