تصاویر جدید Shenmue III

به نظر می‌رسد روند توسعه‌ی عنوان Shenmue III به آرامی در حال پیشروی است و حالا می‌توانیم نگاهی مختصر به ظاهر بازی بیندازیم. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، امروز در مراسمی به نام Magic Monaco، خالق عنوان Shenmue III، آقای "یو سوزوکی"، از تصاویر جدید این عنوان رونمایی کرد.

در این تصاویر شاهد تعدادی از شخصیت‌های آشنا و همینطور جدید بازی هستیم و اگر بخواهیم آنها را با تصاویر قبلی این عنوان مقایسه کنیم، می‌توان پیشرفت را در طراحی چهره و مدل‌سازی شخصیت‌ها مشاهده کرد. اگر به یاد داشته باشید، چندی پیش اعلام شد که شرکت Deep Silver مسئولیت انتشار این عنوان را بر عهده گرفته است و همینطور استدیوی Lakshya Digital نیز توسط یک قرارداد، به کار کردن بر روی شخصیت‌های این عنوان مشغول شده است. تمام این‌ها احتمالا باعث شده است که افزایش بودجه و امکانات در ساخت بازی را شاهد باشیم و در نهایت کیفیت نهایی Shenmue III روز به روز بهتر به نظر برسد.

در زیر می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

(برای نمایش تصاویر در سایز اصلی خود، بر روی آنها کلیک کنید)

 

در نظر داشته باشید که این تصاویر بصورت Off Screen و با یک دوربین از صفحه‌ی نمایش گرفته شده‌اند و به همین دلیل شاهد مقداری افت کیفیت هستیم. عنوان Shenmue III برای عرضه در نیمه‌ی دوم سال 2018 در نظر گرفته شده است و برای پلتفرم‌های PS4 و PC عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟ آیا تصاویر این عنوان انتظارات شما را برآورده کرده است؟

منبع متن: pardisgame