Rise of the Tomb Raider

هنوز عناوینی که در ماه مارس به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهند شد معرفی نشده‌اند ولی به تازگی تایید شده که آخرین ماجراجویی "لارا کرافت" در دنیای بازی یعنی Rise of the Tomb Raider یکی از آن بازی‌ها خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم "لری رایب" (Larry Hryb) از Microsoft که در محافل گیمینگ بیشتر با نام گیمرتگ خود در Xbox Live یعنی "میجر نلسون" (Major Nelson) شناخته می‌شود با انتشار توییتی اعلام کرد که در روز‌های آتی لیست کامل بازی‌هایی که برای ماه مارس به Game Pass اضافه می‌شوند اعلام خواهد شد. ولی نکته جالب آن توییت اعلام اضافه شدن Rise of the Tomb Raider به این سرویس بود.

Rise of the Tomb Raider

"هفته آینده ما لیست کامل بازی‌های جدید Xbox Game Pass در ماه مارس را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. تا آز زمان، من فقط این را اینجا می‌گذارم. "

سرویس Xbox Game Pass که چیزی شبیه به سرویس Netflix است، به کاربرانش اجازه می‌دهد تا در ازای پرداخت مبلغ ماهیانه 10 دلار به آرشیوی با بیش از 100 بازی دسترسی داشته باشند. همان‌طور که می‌دانید چندی پیش نیز Microsoft اعلام کرد که عناوین فرست‌پارتی آن‌ها نظیر Sea of Thieves، Crackdown 3 و State of Decay 2 در روز اول عرضه از طریق این سرویس در دسترس خواهند بود. این بدین معناست که افراد عضو Game Pass تا زمانی که عضو این سرویس هستند نیازی نیست تا برای عناوین انحصاری و فرست‌پارتی Microsoft به اندازه یک بازی کامل هزینه کنند.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame