بر خلاف شایعات مطرح شده پیرامون بازسازی “Modern Warfare 2 “،یکی از جنجال برانگیزترین بازی ها از سری Call of Duty، هنوز هیچ خبر موثقی که این موضوع را تایید یا تکذیب کند از سوی اکتیویژن اعلام نشده است.  Modern Warfare 2 توسط استدیو Infinity Ward در سال ۲۰۰۹ ساخته و توسط اکتیویژن منتشر شد. جشن […]

شایعه: Call of Duty: Modern Warfare 2 بازسازی خواهد شد

بر خلاف شایعات مطرح شده پیرامون بازسازی “Modern Warfare 2 “،یکی از جنجال برانگیزترین بازی ها از سری Call of Duty، هنوز هیچ خبر موثقی که این موضوع را تایید یا تکذیب کند از سوی اکتیویژن اعلام نشده است.

 Modern Warfare 2 توسط استدیو Infinity Ward در سال ۲۰۰۹ ساخته و توسط اکتیویژن منتشر شد. جشن دهمین سالگرد انتشار این نسخه ی محبوب میتواند دلیل خوبی برای عرضه بازی در سال ۲۰۱۹ باشد.

اولین نسخه از سری مدرن وارفر، Call of Duty 4: Modern Warfare، در سال ۲۰۱۶ برای کنسول های نسل هشتمی بازسازی و مجددا عرضه شد.

با توجه به اینکه MW2 تنها بازی از سری مدرن Call of Duty برای کنسول های نسل هفتم است که هنوز برای ایکس باکس وان در قالب سرویس “پشتیبانی از بازی های نسل قبل” عرضه نشده، این احتمال را میتوان قائل شد که نسخه ی ریمستری از بازی در دست توسعه است. تا به امروز عناوینی چون “Black Ops” و “Black Ops 2” برای این سرویس ارائه شده.

گروهی از طرفداران فرنچایز Call of Duty با راه اندازی طوماری از روسای شرکت اکتیویژن و استدیو Infinity Ward خواسته اند بازی Modern Warfare 2 رو برای کنسول های نسل هشتمی بازسازی کنند.

هدف این طومار جمع آوری ۱۵۰ هزار امضا بود درحالیکه قبل از ارسال به اکتیویژن در مجموع ۲۲۱,۵۶۴ امضا به ثبت رسید.

اکتیویژن در حال حاضر مشغول ساخت نسخه جدیدی از سری Call of Duty است که احتمالا امسال عرضه میشود و با توجه به شایعات باید منتظر معرفی Black Ops 4 باشیم.

منبع متن: gamefa