به‌نظر می‌رسد که تیم سازنده سری Halo پس از انتشار Halo Master Chief Collection به دنبال این است که بازخوردهای مثبت و منفی بازی‌بازان از این عنوان را دریافت کند تا احتمالا از این نکات در عنوان پیش روی خود بهره‌مند شود و نظر کاربران خود را در خصوص این سری بداند تا بهترین تجربه […]

۳۴۳ Industries به دنبال بازخورد بازی‌بازان از عنوان Halo Master Chief Collection است

به‌نظر می‌رسد که تیم سازنده سری Halo پس از انتشار Halo Master Chief Collection به دنبال این است که بازخوردهای مثبت و منفی بازی‌بازان از این عنوان را دریافت کند تا احتمالا از این نکات در عنوان پیش روی خود بهره‌مند شود و نظر کاربران خود را در خصوص این سری بداند تا بهترین تجربه ممکن را در اختیار آن‌ها قرار دهد. علاوه بر این موضوع، تیم توسعه دهنده این سری در حال کار است تا تجربه آنلاین این بازی را بهبود ببخشد.

در ابتدا زمانی که ۳۴۳ Industries عنوان Halo: Master Chief Collection را به جای یک نسخه جدید از این سری برروی ایکس‌باکس وان به انتشار رساند، بسیاری از کاربران را ناامید کرد. این موضوع یکی از بزرگ‌ترین ناامیدی‌هایی بود که کاربران ایکس‌باکس وان در این نسل تجربه کرده بودند چرا که آن‌ها پس از مدت زمانی طولانی، کاملا خود را آماده کرده بودند که نسخه جدید سری Halo را در نسل هشتم تجربه کنند، اما به هر روی این اتفاق رخ نداد و تجربه Halo جدید در نسل هشتم به تعویق افتاد.

اما پس از معرفی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس، امیدها یک بار دیگر زنده شد و این کنسول به توسعه دهندگان سری Halo فرصتی دوباره داد تا اشتباه خود را جبران کنند و کاربران را از ناامیدی خارج سازند. ساخت نسخه جدیدی از سری Halo موضوعی است که امروز بیش از هر زمان دیگری به واقعیت نزدیک شده است چرا که توسعه دهندگان از کاربران درخواست کرده‌اند تا بازخوردهای خود را از عنوان Halo Master Chief Collection برای آن‌ها ارسال کنند و نکات مثبت و منفی که در این عنوان وجود داشت را به صورت کامل شرح دهند. علاوه بر این، از کاربران خوسته شده تا آنچه از آینده این سری انتظار دارند را اعلام کنند تا در نسخه جدید، اعمال شوند.

به تازگی یکی از کاربران برجسته وبسایت Halo Waypoint از کاربران خواسته تا هر چه که از آینده این سری می‌خواهند را در کنار ویژگی‌هایی که دوست دارند به این بازی اضافه شوند را به یادداشت بگذارند. اما باید این نکته را هم در نظر بگیریم که صرفا نوشتن خواسته‌های بازی‌بازان، به معنی پیاده سازی همه آن‌ها در نسخه جدید این سری نخواهد بود. این جریان فقط به منظور آشنایی با خواسته‌های کاربران از این سری است و این افراد پس از اعلام خواسته‌های خود باید منتظر بمانند و ببینند توسعه دهندگان با مقایسه آن‌ها با هم، کدام یک را در نسخه جدید این سری اعمال خواهد کرد. این کاربر برجسته در وبسایت Halo Waypoint اعلام کرده که:

دوباره اعلام می‌کنم که انتظار نداشته باشید که هر کدام از این تغییرات عملی شوند و به این بازی راه پیدا کنند.

این پست به شما پیشنهاد می‌دهد که هر تغییری که در بازی دوست دارید را اعلام کنید تا توسعه دهندگان با فکر کردن برروی آن‌ها، منطقی‌ترین و بهترین آن‌ها را در نسخه جدید این سری عملی کنند. شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و هر نظری که در خصوص این سری و تغییراتی که دوست دارید در آن اعمال شود را برای توسعه دهندگان این بازی به یادداشت در آورید. این تغییرات را می‌توانید در هر زمینه‌ای که دوست دارید، یادداشت کنید؛ از جمله تغییر در بخش مولتی‌پلیر، در بخش تک نفره، موضوعات مرتبط با سرورها و حتی سیستم مچ‌میکینگ این بازی را می‌توانید با نظرات خود متحول کنید. حتی مشاهده شده است که برخی از کاربران به شخصی‌سازی در زمنیه سلاح‌ها و تجهیزات شخصیت اصلی بازی اشاره کرده بودند و دوست داشتند تا توسعه دهندگان با ایجاد تغییر در این بخش‌ها، تنوع بیشتری به بازی خود وارد کنند.

انتظارات شما از نسخه جدید سری Halo چیست؟ شما می‌توانید در بخش نظرات تغییراتی که دوست دارید در این بازی اعمال شوند را برای ما یادداشت کنید و با اشاره به نکات مثبت و منفی عنوان Halo Master Chief Collection برای ما مشخص کنید که کدام بخش‌ها را بیشتر دوست داشتید و کدام بخش‌ها را از دید شما، باید از بازی حذف کرد.

منبع متن: gamefa