شایعه: عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 ریمستر خواهد شد

همانطور که می‌دانید، بطور غیررسمی اعلام شده است که نسخه‌ی بعدی Call of Duty، ادامه‌ای بر یکی از دنباله‌های قبلی خواهد بود.

Treyarch در حال ساخت این نسخه‌ی جدید است بنابراین انتظار می‌رود این بازی Call of Duty Black Ops 4 باشد که برروی PS4، Xbox One، PC و Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

اکنون، به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Express.co، در آخرین گزارش درآمد‌های Activision"کدی جانسون"، از سران Activision گفت:

"پاییز امسال، برنامه داریم با عرضه‌ی بازی جدیدی از Treyarch، سازندگان Black Ops که موفق‌ترین فرنچایز ماست، باز هم برای طرفداران قدم فراتر بنهانیم."

حال بعد از اظهارات ایشان، شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی ریمستر عنوان موفق Modern Warfare 2 در کنار Black Ops 4 بوجود آمدند که البته چندان دور از ذهن هم نیست چون سال آینده تولد ده سالگی این نسخه خواهد بود و ریسمتر Modern Warfare نیز در نزدیکی سالگرد نسخه‌ی اصلی عرضه شد. همچنین، MW2 هنوز به لیست عناوین Backwards کنسول Xbox One اضافه نشده است و این ممکن است بدلیل ریمستر شدن آن باشد. جالب است بدانید فردی نیز در سایت Change.org درخواستی مبنی بر عرضه‌ی ریمستر این عنوان را امضا کرد و تعداد امضاکنندگان به 221,564 نفر رسید و به Activision فرستاده شد.

البته بدانید که شایعات همواره صحت ندارند و Activision هیچ چیزی را تایید نکرده است اما ریمستر شدن این عنوان قطعا می‌تواند خوشحال‌کننده باشد.

مطالب مرتبط:

منبع متن: pardisgame