شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی به‌تازگی اعلام نموده که Horizon: Zero Dawn با فروش بیش از ۷٫۶ میلیون در سراسر جهان پس از گذشت تنها یک سال از عرضه‌اش، به پرفروش‌ترین آی‌پی جدید انحصاری سونی تاکنون تبدیل شده است. شان لیدن (Shawn Layden)، رئیس هیئت مدیره‌ی استودیوهای بازی‌سازی جهانی سونی، در خصوص موفقیت این عنوان اکشن‌ […]

Horizon: Zero Dawn بیش از ۷٫۶ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است

شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی به‌تازگی اعلام نموده که Horizon: Zero Dawn با فروش بیش از ۷٫۶ میلیون در سراسر جهان پس از گذشت تنها یک سال از عرضه‌اش، به پرفروش‌ترین آی‌پی جدید انحصاری سونی تاکنون تبدیل شده است.

شان لیدن (Shawn Layden)، رئیس هیئت مدیره‌ی استودیوهای بازی‌سازی جهانی سونی، در خصوص موفقیت این عنوان اکشن‌ نقش‌آفرینی محبوب چنین گفته است:

ما بسیار سپاس‌گذاریم که Horizon: Zero Dawn و گسترش دهنده‌ی The Frozen Wilds بازخورد بسیار مثبتی از سوی بازی‌بازان دریافت کرده‌اند و این مدرکی بر کار و تلاش فوق‌العاده‌ی تیم گوریلاست. ترکیب داستان‌سرایی زیبا و شخصیت‌های عالی به همراه مکانیک‌های گیم‌پلی عالی و کامل، طرفداران را برانگیخته و باعث این فروش ویژه و استثنائی شده است.

هرمن هالست (Hermen Hulst) به‌عنوان کارگردان و موسس گوریلا گیمز افزوده است:

ما اهداف و بلندپروازی‌های عظیمی برای Horizon: Zero Dawn داشتیم و با نزدیک شدن به انتشار دانستیم که بازی‌بازان هیجان‌زده هستند ولی دیدن این میزان فروش واقعاً دیوانه‌کننده است. از زمان عرضه میلیون‌ها بازی‌باز به سفر Aloy ملحق شده‌اند و امیدواریم که از تجربه‌ی این عنوان به همان اندازه‌ای که ما از ساخت آن لذت بردیم، لذت ببرند.

Horizon: Zero Dawn در فوریه‌ی سال گذشته به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شد و به‌خاطر طراحی محیط جهان آزاد، جلوه‌های بصری بسیار زیبا و داستان درگیرکننده‌اش مورد تحسین منتقدین و بازی‌بازان قرار گرفت.

منبع متن: gamefa