بخش سرگرمی‌های شرکت سونی امروز از لیست عناوین رایگان سرویس پلی‌استیشن پلاس در ماه مارس رونمایی نمود. خود را آماده تجربه بهترین‌ها کنید! ساعاتی پیش بخش سرگرمی‌های شرکت سونی لیست عناوین رایگان ماه مارس برای اعضای سرویس پلی‌استیشن پلاس را در دسترس عموم قرار داد. دو بازی بزرگ کنسول پلی‌استیشن ۴ در این لیست عبارتند […]

عناوین رایگان سرویس پلی‌استیشن پلاس در ماه مارس مشخص شدند

بخش سرگرمی‌های شرکت سونی امروز از لیست عناوین رایگان سرویس پلی‌استیشن پلاس در ماه مارس رونمایی نمود. خود را آماده تجربه بهترین‌ها کنید!

ساعاتی پیش بخش سرگرمی‌های شرکت سونی لیست عناوین رایگان ماه مارس برای اعضای سرویس پلی‌استیشن پلاس را در دسترس عموم قرار داد. دو بازی بزرگ کنسول پلی‌استیشن ۴ در این لیست عبارتند از Bloodborne و  Ratchet & Clank که به ترتیب توسط استودیوهای فرام سافت‌ور (From Software) و اینسومنیاک‌گیمز (Insomniac Games) ساخته شده‌اند. همچنین Mighty No. 9 بصورت مشترک بین کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۳ را داریم، و در انتها عناوین Claire: Extended Cut و Bombing Busters که بصورت مشترک در دسترس دارندگان پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا قرار خواهند گرفت.

علاوه‌بر بازی‌های ذکر شده، در تاریخ ۱۳ مارس (۲۲ اسفند) بسته‌ ویژه پلی‌استیشن پلاس برای عنوان Dungeon Defenders II منتشر خواهد شد که شامل: چهار لباس Shadow، یک میلیون طلا، ۵ بسته الماس برای بخش کمپین، ۵ بسته Defender و یک Ninja Gato Pet می‌شود.

مورد آخر اینکه شرکت سونی امروز اعلام نمود که پشتیبانی سرویس پلاس برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن ویتا در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) به پایان خواهد رسید. این بدان معناست که بازیکنان این پلتفرم‌ها تنها تا یک سال دیگر می‌توانند از بازی‌های رایگان این سرویس استفاده نمایند، و از آن زمان به بعد تمرکز سرویس پلاس معطوف به کنسول پلی‌استیشن ۴ خواهد شد. البته لازم بذکر است که برای بازی‌هایی که تا پیش از تاریخ معرفی شده دریافت کرده‌اید، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و همچنان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه می‌توانید لیست کامل بازی‌های رایگان ماه آینده سرویس پلی‌استیشن پلاس را مشاهده کنید:

پلی‌استیشن ۴

  • Bloodborne
  • Ratchet & Clank
  • Mighty No. 9 (کراس‌بای با پلی‌استیشن ۳)
  • Claire: Extended Cut (کراس‌بای با پلی‌استیشن ویتا)
  • Bombing Busters (کراس‌بای با پلی‌استیشن ویتا)

پلی‌استیشن ۳

  • Mighty No. 9 (کراس‌بای با پلی‌استیشن ۴)
  • Legend of Kay

پلی‌استیشن ویتا

  • Claire: Extended Cut (کراس‌بای با پلی‌استیشن ۴)
  • Bombing Busters (کراس‌بای با پلی‌استیشن ۴)

منبع متن: gamefa