The Witcher 3

مارسین موموت (Marcin Momot) به عنوان رئیس انجمن CD Projekt RED، اخیرا به حضور گرالت به عنوان یک شخصیت مهمان در عنوانی به غیر از سری The Witcher اشاره کرده است.

به گزارش پردیس گیم، او در حساب رسمی توئیتر خود گفت "چه خواهد شد اگر گرالت برای اولین بار از The Witcher خارج شود و در یک بازی دیگر طی اواخر سال 2018 حضور یابد؟" البته این تاییدی بر چنین موضوعی نیست اما دلیلی وجود ندارد که این حرف را بدون دلیل بزند.

احتمالات جالبی از اینکه گرالت در چه عنوانی می‌تواند حاضر شود وجود دارد اما بسیاری معتقدند که این عنوان، بازی SoulCalibur VI از Bandai Namco خواهد بود که در اواخر سال 2018 منتشر می‌شود. همچنین Bandai Namco پیش از این سابقه همکاری با CD Projekt RED را داشته و وظیفه انتشار The Witcher 3 در اروپا و The Witcher 2 در استرالیا را بر عهده گرفته بود.

سری SoulCalibur پیش از این مهمانان زیادی از فرانچایزهای مختلف داشته که شامل Star Wars و The Legend of Zelda می‌شود بنابراین حضور گرالت در یک بازی مبارزه‌ای نمی‌تواند ناخوشایند و غیر منطقی باشد. بازی‌های دیگری هم هستند که گرالت مناسب آن‌هاست، مثل Monster Hunter: World یا نسخه PC عنوان Final Fantasy XV.

پس از موفقیت بزرگ The Witcher 3، استودیوی CD Projekt RED به سمت پروژه بعدی خود یعنی بازی Cyberpunk 2077 رفته است. اخبار بسیار کمی از زمان معرفی این بازی در سال 2012 وجود دارد اما CD Projekt Red تایید کرده که در E3 2018 حاضر خواهد بود و حدس زده می‌شود نمایش‌هایی را از آن ببینیم.

با این وجود که هنوز پلتفرم‌های Cyberpunk 2077 هنوز به‌طور رسمی مشخص نشده، CD Projekt RED گفته این بازی احتمالا برای PC ،Xbox One و PS4 منتشر می‌شود. در حالی که منتظر اخبار Cyberpunk 2077 هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله ترجمه‌ای "چرا CYBERPUNK 2077 برای ژانر علمی تخیلی و جامعه مدرن بسیار مهم است" را هم مطالعه کنید.

منبع متن: pardisgame