Sony از باندل محدود و فوق‌العاده زیبای بازی God of War برای PS4 Pro رونمایی کرد. به گزارش پردیس گیم، این باندل در وبلاگ PlayStation معرفی شد که همزمان با انتشار بازی اصلی عرضه می‌شود.

این باندل ویژه دارای یک کنسول کاملا شخصی‌سازی شده PS4 Pro بوده که طرح آن از تبر کریتوس الهام‌ گرفته است. همچنین این باندل شامل کنترلر بی‌سیم DualShock 4 با نشان God of War، نسخه فیزیکی بازی و محتوای دیجیتالی می‌شود. این باندل محدود در ایالات متحده و کانادا با قیمت 399 دلار آمریکآ / 499 دلار کانادا در دسترس قرار می‌گیرد (قیمت‌ها توسط سازنده به خرده‌فروشی‌ها پیشنهاد شده است).

God of War

باندل محدود God of War برای PS4 Pro با همکاری نزدیک استودیوی Santa Monica ساخته شده تا به تبر کریتوس که Leviathan نام دارد، زندگی ببخشد. شانون استاد سیل، رئیس استودیوی Santa Monica، در رابطه با الهام‌گیری طرح ویژه این باندل گفت:

"وقتی ما تبر کریتوس به نام Leviathan را طرح کردیم، می‌دانستیم نه تنها برای بازی، بلکه برای طرفداران هم معنای زیادی خواهد داشت. استودیوی Santa Monica بسیار افتخار می‌کند که این طرح از PS4 Pro را با تبر Leviathan و چنین جزئیاتی زیبا ساخته است. ما زمان بسیار زیادی را صرف کردیم تا مطمئن شویم این باندل PS4 Pro خاص خواهد بود.

نمای بالای باندل مربوط به درخت ارتقا این تبر می‌شود که شما در طول بازی آن را بهبود می‌بخشید. بخش‌های جانبی هم با طرح‌های زیبای نورس تزئین شده‌اند که هر نشان، نمایشگر یکی از قلمروهای بازی است. کنترلر بی‌سیم Leviathan Gray هم علامت Huldra Brothers را برروی خود دارد (درست مثل تبر) و علامت بسیار ظریف God of War هم برروی تاچ‌پدهای آن دیده می‌شود.

من از تک تک لحظات پیشروی طرح این باندل با کوری و تیم لذت بردم زیرا ما برای اینکه باندل PS4 Pro چه شکل باشد با هم متحد بودیم. خود بازی هم قطعا برروی PS4 Pro خیره‌کننده به‌نظر می‌رسد و نمی‌توانیم منتظر به اشتراک‌گذاری شروع جدید God of War در زمان عرضه‌اش در 20 آوریل (31 فروردین 1397) باشیم."

God of War در PS4 Pro و تلویزیون 4K از رزولوشن پویای 4K استفاده می‌کند. دارندگان تلویزیون 1080p از وضوح تصویر بهبود یافته بهره می‌برند. همچنین در صورتی که تلویزیون شما از HDR پشتیبانی می‌کند، با هر مدل از PS4 می‌توانید از نورپردازی HDR و وسعت رنگی گسترده لذت ببرید.

God of War

منبع متن: pardisgame