از همان ابتدا بازی NieR Automata حاوی رمز و رازهای بسیاری بود که توسط بازی‌بازان سخت کوش و علاقه‌ مند یکی پس از دیگری فاش می‎شدند ولی به نظر می‌رسد که هنوز آخرین راز این بازی توسط کسی کشف نشده است! چیزی در حدود یک سال از عرضه بازی NieR Automata می‎گذرد، ولی هنوز آخرین […]

هنوز آخرین راز NieR Automata کشف نشده است!

از همان ابتدا بازی NieR Automata حاوی رمز و رازهای بسیاری بود که توسط بازی‌بازان سخت کوش و علاقه‌ مند یکی پس از دیگری فاش می‎شدند ولی به نظر می‌رسد که هنوز آخرین راز این بازی توسط کسی کشف نشده است!

چیزی در حدود یک سال از عرضه بازی NieR Automata می‎گذرد، ولی هنوز آخرین راز این بازی کشف نشده است. به تازگی تهیه کننده این بازی یعنی یوسوکه سایتو (Yosuke Saito)، کارگردان آن یعنی یوکو تارو (Yoko Taro)، یکی از طراحان آن یعنی تاکاهیسا تاورا (Takahisa Taura) و تصویرگر آن یعنی آکیهیکو یوشیدا (Akihiko Yoshida) با مجله ژاپنی فمیتسو (Famitsu) مصاحبه‎ای داشته‎‌اند که توسط پایگاه خبری Gematsu به انگلیسی ترجمه شده است. در این مصاحبه در مورد جنبه‎های مختلفی از این بازی مثل انتظارات آن‌ها از فروش نهایی بازی NieR Automata صحبت شده است. در اصل، سازندگان امید داشته‌اند تا میزان فروش این بازی از مرز یک میلیون نسخه گذر کند ولی هیچ گاه فکر نمی‌کرده‌اند که این بازی بتواند فروشی دو میلیون نسخه‌ای را تجربه کند.

ولی شاید جالب‎‌ترین بخش این مصاحبه در مورد آخرین راز نهفته در دل NieR Automata است که هنوز کسی موفق به کشف آن نشده است. به نظر می‌رسد که آخرین راز نهفته در این بازی “ناخوشایند” خواهد بود و به همین خاطر سازندگان در مورد آن هیچ سخنی به میان خواهند آورد و آن را لو نخواهند داد، ولی اجازه خواهند داد تا خود بازیکنان آن را پیدا کنند. آن‌ها اعلام کرده‌اند که به صورت کاملاً تعمدی و با قصد و نیت خاص این راز را در این بازی جای داده‌اند.

اما سوال اصلی اینجاست که این راز چیست؟ احتمالاً دارندگان نسخه رایانه‌های شخصی بازی NieR Automata پس از خواندن این خبر به سراغ بررسی و موشکافی دقیق فایل‌های بازی خواهند رفت تا ببینند از آن‌ها چه چیزی دست‌گیرشان می‎شود! بازی NieR Automata که توسط استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) ساخته شده و شرکت اسکوئر اینکس (Square Enix) آن را منتشر ساخته، هم اکنون برای دو پلتفرم پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa