کیت توسعه‌ی PS5 هم اکنون در دسن توسعه دهندگان قرار دارد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamerant، سونی هم اکنون کیت توسعه‌ی PlayStaion 5 را در دست سازندگان عناوین ترد پارتی (Third Party) قرار داده است. این اطلاعات توسط شخصی بنام "مارکوس سلارز"، شخصی که اخبار بازی‌ها را لو می‌دهد منتشر شد. او هیچ منبع و سندی برای این اطلاعات معرفی نکرد بنابراین، اطلاعات او چیزی جزء شایعه محسوب نمی‌شود.

"سلارز"به درست از آب در آمدن اینگونه اطلاعات شهرت دارد اما، درحالیکه او درمورد بعضی اطلاعات اشتباه می‌کند، درمورد بعضی از جزییات عجیب و غریب را نیز درست می‌گوید. بسیاری از اطلاعات گذشته که توسط او لو رفته‌ اند درست بودند و همین می‌تواند به ادعای جدید او اعتبار ببخشد. برای اینکه در این مورد با او هم عقیده باشیم، باید خاطرنشان کنیم که اخیرا بر طبق شایعه‌ای سونی در حال بررسی ثبت اختراع جدید مبنی بر سرویس Backward Compatibility می‌باشد.

حال که، کیت توسعه‌ی PS5 در دست سازندگان ترد پارتی قرار دارد، می‌توان انتظار داشت که این کنسول در مقطعی از سال 2019 رونمایی و عرضه شود. این ادعا می‌تواند با پیشگویی‌های افراد دیگر نیز منطبق باشد طوریکه، بیان شده بود که PS5 در سال 2019 عرضه خواهد شد. حتی تحلیلگر بازی‌های ویدیویی یعنی آقای "مایکل پکتر" بیان کرده بود که کنسول PS5 کمتر از 500 دلار قیمت خواهد داشت . اما چیزی که مهم است بدانیم این است که هیچکدام از این ادعا‌ها و اطلاعات توسط سونی تایید نشده است، و تا زمانی که سونی پرده از روی PS5 بردارد باید به تمام این ادعاها با شک و تردید نگاه کرد.

دیدگاه شما چیست؟ آیا شما هم برای عرضه برای عرضه PS5 لحظه شماری می‌کنید؟

منبع متن: pardisgame