با هرچه نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه بازی God of War، جزئیات بیشتری از آن منتشر می‌شود و اکنون هم اعلام شده که این بازی دارای پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای نخواهد بود! پرداخت پول اضافی به جز هزینه خود بازی در عناوین مختلف خصوصاً در یک سال اخیر بسیار جنجالی بوده؛ چه وقتی در مورد لوت […]

کارگردان God of War: این بازی پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای نخواهد داشت

با هرچه نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه بازی God of War، جزئیات بیشتری از آن منتشر می‌شود و اکنون هم اعلام شده که این بازی دارای پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای نخواهد بود!

پرداخت پول اضافی به جز هزینه خود بازی در عناوین مختلف خصوصاً در یک سال اخیر بسیار جنجالی بوده؛ چه وقتی در مورد لوت باکس‌ها حرف می‌زنیم چه وقتی در مورد پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای، در هر حال این یک حس بد است که به اکثر بازیکنان القا می‌شود و بیشتر از آن چیزی که انتظار می‌رفت هم موجب به حاشیه رفتن برخی از عناوین مطرح و مهم بازار شد. خوشبختانه، به تازگی کارگردان بازی به شدت مورد انتظار God of War رسماً اعلام کرده که پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای جایی در این بازی نخواهند داشت.

این خبر از حساب رسمی توییتری کوری بارلاگ (Cory Barlog) کارگردان بازی God of War به دست آمده است. او اعلام کرده بود که برای شرکت در یک رویداد مرتبط با برند God of War در برلین حضور پیدا کرده است. سپس، یکی از هواداران از بارلاگ پرسیده که آیا برای خریداری آیتم‌های درون بازی نیازی به پرداخت پول واقعی است یا خیر که در پاسخ، بارلاگ در توییتر چنین گفته است:

“به هیچ وجه من الوجوه!

— Cory Barlog (@corybarlog) March 6, 2018

بازی God of War که توسط استودیوی سانتا مانیکا (Santa Monica) و تیمی به رهبری کوری بارلاگ ساخته شده، قرار است تا توسط شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی در تاریخ ۲۰ آوریل سال ۲۰۱۸ (برابر با ۳۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۷ خورشیدی) به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ منتشر شود. دیروز بود که خبر جدیدی از این بازی منتشر شد و طی آن، جزئیات گرافیکی بازی روی پلی استیشن ۴ پرو مشخص شد. این بازی با رزولوشن ۴K پویا روی این کنسول اجرا خواهد شد. همچنین، یک باندل زیبای پلی استیشن ۴ پرو با طرح این بازی نیز معرفی شده بود.

منبع متن: gamefa