اگر قصد تهیه بازی Shaq Fu: A Legend Reborn را روی پلتفرم نینتندو سوییچ دارید، باید بدانید که باید برای خرید این نسخه از بازی اندکی بیشتر هزینه کنید! به نظر می‌رسد که قرار نیست همه بازی‌ها به صورت یکسان قیمت گذاری شوند و شاید بین نسخه‌های مختلف یک بازی روی پلتفرم‌های متفاوت هم تقاوت […]

نسخه نینتندو سوییچ Shaq Fu: A Legend Reborn ده دلار گران‌تر از بقیه نسخه‌هاست

اگر قصد تهیه بازی Shaq Fu: A Legend Reborn را روی پلتفرم نینتندو سوییچ دارید، باید بدانید که باید برای خرید این نسخه از بازی اندکی بیشتر هزینه کنید!

به نظر می‌رسد که قرار نیست همه بازی‌ها به صورت یکسان قیمت گذاری شوند و شاید بین نسخه‌های مختلف یک بازی روی پلتفرم‌های متفاوت هم تقاوت قیمتی وجود داشته باشد! به دنبال لیستی که شرکت وایرد پروداکشنز (Wired Productions) به عنوان ناشر بازی Shaq Fu: A Legend Reborn به وبسایت آمازون تحویل داده، به نظر می‌رسد که نسخه نینتندو سوییچ این بازی ۳۳ درصد گران‌تر از بقیه نسخه‌های بازی خواهد بود.

در آن لیست ارائه شده به آمازون قید شده که نسخه پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان بازی Shaq Fu: A Legend Reborn قیمتی معادل ۲۹٫۹۹ دلار خواهند داشت، ولی نسخه نینتندو سوییچ آن ۳۳ درصد بیشتر قیمت دارد و در واقع برای خرید آن باید ۳۹٫۹۹ دلار هزینه کنید.

هنوز وایرد پروداکشنز اعلام نکرده که چرا این نسخه از بازی قیمت بیشتری دارد. شاید به خاطر آن بوده که هزینه تولید بازی برای نینتندو سوییچ گران‌تر تمام می‌شود یا مسائل لایسنس کردن بازی و سودی که به نینتندو تعلق خواهد گرفت نسبت به دیگر شرکت‌های سازنده کنسول متقاوت است و شاید هم به خاطر آن جنبشی باشد که اخیراً از سوی برخی به راه افتاده و خواستار متوقف شدن پورت بازی‌های زیاد برای این کنسول هستند. شاید هم سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) به عنوان سازنده بازی در کنار وایرد پروداکشنز عقیده دارند چون نینتندو سوییچ کنسولی قابل حمل است، بازی‌های آن هم می‌تواند گران‌تر باشد!

یک نکته مهم هم وجود دارد و آن، قیمت نسخه دیجیتالی بازی Shaq Fu: A Legend Reborn روی نینتندو سوییچ است. قیمت نسخه فیزیکی که ۱۰ دلار بیشتر از بقیه پلتفرم‌هاست ولی قیمت نسخه دیجیتالی هنوز مشخص نشده است.

این اولین بار نیست که نسخه نینتندو سوییچ بازی‌ها نسبت به دیگر نسخه‌ها قیمت بیشتری دارند. چند وقت پیش نسخه فیزیکی L.A Noire هم برای این کنسول عرضه شد که ۱۰ دلار گران‌تر بود و سازنده آن بازی یعنی راکستار گیمز (Rockstar Games) علت این مسئله را به هزینه بالای تهیه کارتریج‌های مخصوص این کنسول نسبت داد. بازی Axiom Verge: Multiverse Edition هم دقیقاً شیوه قیمت گذاری‌اش شبیه به Shaq Fu: A Legend Reborn بود ولی باید این را هم در نظر گرفت که نسخه نینتندو سوییچ آن بازی شامل برخی اضافات مثل سی دی البوم موسیقی متن و مواردی شبیه به آن بود.

اعلام شده که بازی Shaq Fu: A Legend Reborn در بهار سال ۲۰۱۸ برای اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa