The Order 1886

The Order 1886 در زمان عرضه بر روی PS4 با نقدها و بررسی‌های متوسطی رو به رو شد و دلیل آن چیزی نیست که فکر می‌کنید. داستان درگیر کننده و گرافیک شگفت‌انگیز بود اما مشکلاتی در مکانیک گیمپلی و کوتاه بودن داستان آن باعث شد در حد انتظارات عمل نکند. به همین دلیل Ready at Dawn نشان داده است که توانایی لازم را برای ساخت یک بازی خارق‌العاده دارد اما باید وقت بیشتری بر روی آن بگذارد و مشکلات آن را از همه نظر حل کند.

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به آگهی شغلی جدید، به نظر می‌رسد Ready at Dawn در این چند سال اخیر درگیر ساخت چند پروژه جدید  که شامل یک "سوم شخص اکشن AAA کنسولی بر اساس یک IP جدید" نیز می‌شود بوده است. چیزی به صورت رسمی اعلام نشده اما با توجه به این بیانیه، بسته شدن سری The Order را می‌توان باور کرد.

بازی سوم شخص اکشن تنها یکی از پروژه‌های در دست ساخت می‌باشد، پروژه دیگر "گسترش دنیای بازی برنده جایزه یعنی Echo است که با همکاری Oculus توسعه خواهد یافت." به نظر می‌رسد Ready at Dawn به حمایت از Deformers ادمه خواهد داد و مقدمات لانچ آن در چین را فراهم می‌کند.

The Order 1886 در انحصار Sony قرار داشت اما نمی‌دانیم برنامه این شرکت در آینده چیست. احتمال دارد که پروژه بعدی آن‌ها نیز در انحصار Sony باشد، هنوز چیزی مشخص نیست.

آن‌ها با عرضه The Order 1886 تجربه زیادی کسب کردند به همین دلیل می‌توان امید زیادی به پروژه بعدی آن‌ها داشت.

شما می‌توانید آگهی شغلی را از اینجا چک کنید.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا برای پروژه بعدی Ready at Dawn هیجان‌زده‌اید؟

منبع متن: pardisgame