بازی Flinthook، ساخته استودیوی تریبیوت گیمز (Tribute Games) ابتدا بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، لینوکس و مک منتشر شد و در دسترس قرار گرفت. اینک اما، اعلام تاریخ انتشاری مرتبط با این بازی، از عرضه آن بر روی پلتفرمی تازه در ماه مارس سال ۲۰۱۸ میلادی خبر می‌دهد. بر اساس اطلاعات مندرج در توییت شرکت […]

بازی Flinthook برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد

بازی Flinthook، ساخته استودیوی تریبیوت گیمز (Tribute Games) ابتدا بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، لینوکس و مک منتشر شد و در دسترس قرار گرفت. اینک اما، اعلام تاریخ انتشاری مرتبط با این بازی، از عرضه آن بر روی پلتفرمی تازه در ماه مارس سال ۲۰۱۸ میلادی خبر می‌دهد. بر اساس اطلاعات مندرج در توییت شرکت یاد شده، «نامشخص» توضیحی در رابطه با تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ این بازی است. بازی Flinthook در اصل در ماه آوریل سال گذشته میلادی روانه بازار شد و هنوز به کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ راهی پیدا نکرده است.

از جمله دیگر بازی‌های استودیوی تریبیوت گیمز می‌توان به عناوینی نظیر Mercenary Kings، Ninja Senki DX و … اشاره داشت. این استودیو بیشتر در زمینه بازی‌های پیکسلی و Retro فعالیت دارد. در توییت زیر، استودیوی تریبیوت گیمز به صورت رسمی از نسخه نینتندو سوییچ برخی بازی‌های خود رونمایی کرده که عنوان Flinthook هم در زمره آن‌ها است. سری بازی‌های Mercenary Kings نیز جزوی از این دسته بازی‌هاست که قرار است به زودی بر روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار گیرد. توییت استودیوی مورد بحث به شرح زیر است:

در اینجا تصویری زیبا از فهرست تمامی بازی‌های مخصوص نینتندو سوییچی که قرار است از سوی استودیوی تریبیوت گیمز برای شما منتشر گردد، قرار داده‌ایم؛ تاریخ عرضه این بازی‌ها نامشخص است.

اگر هیچگونه اطلاعاتی از بازی Flinthook ندارید باید بگوئیم که این بازی عنوانی در سبک اکشن و سکوبازی است که در جریان آن در قالب یک دزد فضایی بازی می‌کنید. قلاب یک ابزار مهم برای شما خواهد بود که با استفاده از آن می‌توانید به صورت عمودی حرکت کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند تا با دشمنان خود مقابله کنید و به جمع‌آوری اقلام مختلف بپردازید. با استفاده از قدرتها و سلاح‌های مختلف هم می‌توانید به رویارویی با دشمنان خود بپردازید و آن‌ها را از پیش‌روی خود بردارید.

همانطور که پیشتر اشاره شد، هنوز تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Flinthook به صورت دقیق مشخص نیست. اما انتظار می‌رود که جریان همین ماه جاری شاهد انتشار آن باشیم.

منبع متن: gamefa