در حالی که تنها چند روز به برگزاری کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی موسوم به GDC 2018، زمان باقی مانده است، شرکت سونی جزئیات حضور خود در این رویداد را منتشر کرده است. به موجب همین امر، شرکت سونی ایستگاه‌های متعددی را برای تجربه برخی از جالب‌توجه‌ترین بازی‌های برند پلی‌استیشن تدارک دیده است و سخنرانی‌های […]

جزئیات دموها و پنل‌های سونی در رویداد GDC 2018 منتشر شد

در حالی که تنها چند روز به برگزاری کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی موسوم به GDC 2018، زمان باقی مانده است، شرکت سونی جزئیات حضور خود در این رویداد را منتشر کرده است. به موجب همین امر، شرکت سونی ایستگاه‌های متعددی را برای تجربه برخی از جالب‌توجه‌ترین بازی‌های برند پلی‌استیشن تدارک دیده است و سخنرانی‌های زیادی در خصوص بهبود تجربه بازی‌های واقعیت مجازی را در برنامه خود دارد.

به تازگی، شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) اعلام کرده است که شرکت‌کنندگان حاضر در رویداد GDC 2018 قادر خواهند بود تا برخی از بازی‌های آینده پلی‌استیشن را در ایستگاه‌های مشخص خود تجربه کنند و با سازندگان آن‌ها هم به پرسش و پاسخ بنشینند و اطلاعات بسیاری را در این خصوص از جمله نحوه انتشار، استفاده و مجوزهای لازم کسب کنند. فهرست بازی‌هایی که در رویداد GDC 2018 در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت به شرح زیر است:

از سوی دیگر، سونی تصمیم دارد تا سخنرانی‌های جدیدی هم در زمینه تجربه بازی‌های واقعیت مجازی و دستگاه خاص خود یعنی پلی‌استیشن وی‌آر تدارک ببیند. به همین جهت، کنفرانس The Magic Behind ‘Joshua Bell VR’: Immersive Video with Positional Tracking برگزار خواهد شد که در مورد غلبه بر محدودیت‌های فنی است که باعث می‌شود دستگاه‌های واقعیت مجازی بتوانند دید بهتری در هر جهت را برای بازیکنان پدید آورند.

همچنین یکی دیگر از کنفرانس‌های سونی در این زمینه، Player Engagement in VR Cinematics خواهد بود که در آن تیم استودیوی سونی در لندن حضور خواهند یافت و در خصوص تعادل بین اکشن و صحنه‌های سینمائی در بازی‌های واقعیت مجازی صحبت می‌کنند.

رویداد GDC 2018 از روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه (۱۹ مارس ۲۰۱۸ میلادی) آغاز به کار خواهد کرد و تا روز جمعه ۳ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۳ مارس) ادامه خواهد داشت. این کنفرانس سالانه در Moscone Center سانفرانسیسکو کالیفرنیا برگزار می‌گردد.

منبع متن: gamefa