استدیوی Daybreak Game Company را باید یکی از بدقول‌ترین استدیوها دانست، این استدیوی ابتدا بازی H1Z1 را به صورت یک بازی رایگان معرفی کرد ولی به قول خود عمل نکرد و آن را تبدیل به دو بازی پولی کرد که مدت زیادی را در حالت Early Access سر کردند. با اینحال اما شاید این خبر خوشحال کننده باشد که بزودی می‌توانید این عنوان را بدون پرداخت هیچ پولی تجربه کنید.

به گزارش پردیس گیم، شما از تاریخ 21 آوریل 2018 (1 اردیبهشت 1397) می‌توانید این عنوان را به صورت رایگان دریافت کنید. این بازی همچنین شامل پرداخت درون برنامه‌ای از طریق فروشگاه خود که Skull Store نام دارد، می‌شود. انتظار می‌رود که پرداخت‌های درون برنامه‌ای جدیدی به خاطر رایگان شدنش اضافه شود، تا به حال تائید شده که پک‌های مخصوص برنزی، نقره‌ای و طلایی و محدود که مخصوص بخش Battle Royale می‌شوند در این بازی حضور داشته باشند.

برای قدردانی از کسانی که تا به اینجا H1Z1 را خریداری کرده‌اند، یک پکیج جوایز ویژه که شامل یک تی شرت، 10 جعبه‌ی پیروزی و 10000 واحد پول بازی یعنی Skull می‌شود، اهدا خواهد شد.

همچنین این عنوان به زودی وارد مسابقات ورزش‌های الکترونیکی می‌شود و قرار است که لیگ مخصوص خود را با نام H1Z1 Pro League که به اختصار H1PL نام دارد، داشته باشد.

منبع متن: pardisgame