دو روز دیگر یعنی ۱۰ مارس Cities: Skylines سه ساله می‌شود و به این مناسب، ناشرش یعنی پارادوکس اینترکتیو (Paradox Interactive) از میزان فروشش روی ویندوز، مک و لینوکس و همچنین بسته‌ی دانلودی رایگان جدیدی مرتبط با عنوان Surviving Mars رونمایی کرده است. Cities: Skylines از زمان عرضه‌اش در ۱۰ مارس ۲۰۱۵ (۱۹ اسفند ۱۳۹۳) تاکنون […]

فروش Cities: Skylines برروی رایانه‌های شخصی از ۵ میلیون نسخه گذشت

دو روز دیگر یعنی ۱۰ مارس Cities: Skylines سه ساله می‌شود و به این مناسب، ناشرش یعنی پارادوکس اینترکتیو (Paradox Interactive) از میزان فروشش روی ویندوز، مک و لینوکس و همچنین بسته‌ی دانلودی رایگان جدیدی مرتبط با عنوان Surviving Mars رونمایی کرده است.

Cities: Skylines از زمان عرضه‌اش در ۱۰ مارس ۲۰۱۵ (۱۹ اسفند ۱۳۹۳) تاکنون توانسته است بیش از ۵ میلیون نسخه روی رایانه‌های شخصی به فروش برساند که رقم بالا و چشم‌گیری است، خصوصاً وقتی می‌بینیم میزان فروش نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان احتساب نشده است. سازندگان همچنین اظهار داشته‌اند که از زمان انتشار بازی بیش از ۱۰۰۰ قابلیت جدید به آن افزوده‌اند و ضمناً بیش از ۱۴۴٫۰۰۰ ماد در Steam Workshop برای این عنوان ساخته شده است.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، قرار است محتوای دانلودی رایگان جدیدی برای Cities: Skylines منتشر شود که حول محور Surviving Mars، عنوان دیگری از پارادوکس که هفته‌ی آینده عرضه می‌گردد، می‌چرخد. این بسته‌ی دانلودی فردا به انتشار می‌رسد و شامل یک ساختمان Rocket City به نام Xchirp Launcher و Official Mars Radio Station می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که پیش‌خرید Surviving Mars در استیم برای دارندگان Cities: Skylines با ۱۰ درصد تخفیف همراه است.

 Cities: Skylines هم‌اکنون در دسترس ویندوز، مک، لینوکس، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قرار دارد. اکنون تصاویری از بسته‌ی دانلودی تازه‌اش را مشاهده می‌کنید:

منبع متن: gamefa