فروش Cities: Skylines بر روی PC از مرز 5 میلیون نسخه عبور کرد 

Paradox Interactive و Colossal Order امروز اعلام کردند که عنوان شهرسازی Cities: Skylines از زمان عرضه بر روی پلتفرم‌های ویندوز، مک و لینوکس تاکنون جمعا بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته است. در این مدت، Paradox و Colossal Order بیش از 1000 امکان جدید از قبیل امکانات فراغت و گردشگری، چشم‌اندازها، زمین‌های فوتبال، ایستگاه‌های رادیویی، سالن‌های برگزاری کنسرت، هلی‌کوپترها، کشتی‌ها، ترن‌های تک ریلی، اتومبیل‌های کابلی و کشتی‌های هوایی و ... را به بازی اضافه کرده‌اند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، علاوه بر این سازندگان ماد هم بیکار نبودند و بیش از 144,000 ماد مختلف برای این بازی ساخته و عرضه کرده‌اند. انواع نقشه‌های کاربران، سناریوها و امکانات ساخته شده توسط طرفداران برای این بازی هم اکنون در Steam Workshop به‌صورت کاملا رایگان در دسترس قرار دارد.

به مناسبت سومین سال عرضه این بازی و فروش 5 میلیونی آن، بازیکنان Cities: Skylines امکان ساخت‌و‌ساز جدیدی برای Rocket City به نام Xchirp Launcher، یک ایستگاه رادیویی جدید به نام Official Mars Radio و یک قابلیت تازه برای فضانوردی را دریافت خواهند کرد.

منبع متن: pardisgame