Bethesda studios 

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech ، تیم توسعه‌ی بازی آنلاین مبارزه‌ای و Free to play و البته کنسل شده‌ی Battlecry که در سال 2012 در شهر آستین ایالت تگزاس تشکیل شده بود با استودیو‌های Bethesda ادغام خواهد شد. این تصمیم به منظور افزایش ظرفیت توسعه‌ی بازی‌های آینده‌ی  Bethesda اتخاذ شده است.

تاد هاوارد، کارگردان و تهیه‌ کننده ارشد استودیو‌های Bethesda در این‌باره گفت:

"همزمان با بیشتر شدن جاه‌طلبی ما برای‌ بازی‌هایمان، استودیوی Bethesda نیز بزرگتر می‌شود. ما این افتخار را داشتیم تا با توسعه دهندگان با استعداد استودیو‌ی Battlecry آشنا شویم و ما می‌دانیم که با هم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم."

استودیوی Battlecry اکنون به Bethesda Game Studios Austin تغییر نام داده است. تیم اصلی این استودیو را افراد با سابقه‌ی این صنعت تشکیل می‌دهند. مدیر جدید این استودیو آقای Doug Mellencamp بیانیه زیر را به اشتراک گذاشت:

"ما از پیوستن به استودیو‌های Bethesda بسیار هیجان‌زده‌ایم و مشتاقانه منتظریم تا با هم بر روی هیجان‌انگیزترین بازی‌های این صنعت کار کنیم. موقیعت خوب و استعداد‌های صنعت بازی در آستین به ما اجازه خواهند داد تا بازی‌هایمان را به چیزی فراتر از تصور هواداران تبدیل کنیم"

Doug Mellencamp قبلا در ساخت بازی‌هایی چون Star Wars Galaxies از شرکت سونی، Star Wars: The Old Republic از استودیو Bioware و بازسازی اخیر بازی DOOM همکاری داشته است.

از این به بعد استودیوهای Bethesda متشکل از سه تیم خواهد بود. : تیم قدیمی واقع در راکویل در ایالت مری‌لند،‌ تیم دوم واقع در مونترال کانادا و تیم سوم واقع در آستین ایالت تگزاس.

لازم به ذکر است این تغیرات به حدس و گمان‌های مربوط به نمایش بازی نقش آفرینی جدید استودیو‌های Bethesda در کنفرانسE3   2018 قوت می‌بخشند. در واقع با این مقدار نیروی کار آن‌ها شاید بتوانند این بازی را امسال عرضه کنند. طبق شایعات این پروژه احتمالا یک بازی علمی تخیلی با نام Starfield خواهد بود.

منبع متن: pardisgame