آیا احتمال بازگشت سم فیشر (و مایکل آیرونساید) وجود دارد؟ بتازگی لیستی در وب‌سایت آمازون منتشر شده که خبر از انتشار عنوان Tom Clancy’s Splinter Cell 2018 می‌دهد. آیا سرانجام یوبی‌سافت آماده معرفی نسخه بعدی سری Splinter Cell شده است؟ در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست، اما ساعاتی پیش در شعبه کانادای وب‌سایت آمازون […]

Tom Clancy’s Splinter Cell 2018 توسط آمازون کانادا لیست شد

آیا احتمال بازگشت سم فیشر (و مایکل آیرونساید) وجود دارد؟ بتازگی لیستی در وب‌سایت آمازون منتشر شده که خبر از انتشار عنوان Tom Clancy’s Splinter Cell 2018 می‌دهد.

آیا سرانجام یوبی‌سافت آماده معرفی نسخه بعدی سری Splinter Cell شده است؟ در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست، اما ساعاتی پیش در شعبه کانادای وب‌سایت آمازون عنوانی تحت‌نام Tom Clancy’s Splinter Cell 2018 لیست شده است که تصویر آن را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

در صفحه مورد نظر جزئیات خاصی ارائه نشده. همانطور که اطلاع دارید از سال ۲۰۱۶ تاکنون شایعات بسیاری حول سری Tom Clancy’s Splinter Cell وجود داشته، تا آنجایی که یک منبع آگاه ادعا کرد که با آقای مایکل آیرونساید (Michael Ironside) صداپیشه سم فیشر صحبت کرده و وی قرار است در نسخه سال ۲۰۱۶ باری دیگر بازگردد. ظاهرا آقای آیرونساید نیز خود در گذشته اظهار داشته‌اند که Splinter Cell جدیدی در راه است، البته به اطلاعات خاصی اشاره نکردند.

Splinter Cell Blacklist آخرین نسخه از سری بود که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد، و نظرات مثبت بسیاری دریافت نمود. اما با این‌حال طرفداران قدیمی سری از اینکه آیرونساید صداپیشگی کاراکتر سم فیشر را در این بازی بر عهده نداشت، ناراضی بودند. همچنین لازم بذکر است که شرکت یوبی‌سافت در گذشته اذعان کرد که “سری Splinter Cell به دست فراموشی سپرده نشده است”.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا نسخه جدید بازی در شرف معرفی است؟

منبع متن: gamefa