Burnout Paradise نسخه‌ای از سری بازی بسیار محبوب ریسینگ Burnout بود که در سال 2008 توسط استدیوی Criterion Games توسعه یافت توسط شرکت Electronic Arts برای پلتفرم های PS3، Xbox 360 و PC منتشر شد. حال نسخه‌ی ارتقایافته این عنوان تحت نام Burnout Paradise Remastered برای پلتفرم های PS4 و Xbox One منتشر می‌شود و بیایید اکنون نگاهی داشته باشیم به خلاصه‌ی نمرات و نقد و بررسی‌هایی که از این بازی منتشر شده.

Video Chums: 93

"حتی اگر در گذشته Burnout Paradise را تجربه کرده باشید، نسخه‌ی ریمستر آن از هم ارزش تجربه دارد. مسابقات هیجان انگیزی که بسیار نزدیک به واقعیت می‌باشند، قطعا جای خالیشان در کنسولتان احساس می‌شود. با تشکر از EA برای ساخت و انتشار این عنوان با ارزش."

Areajugones: 85

" Burnout Paradise به کنسول‌های نسل کنونی می‌آید تا باری دیگر یکی از بهترین تحربه‌های رانندگی‌ای که می‌توانید در زندگیتان تجربه کنید را به شما ارائه دهد. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن تفاوت چندانی با نسخه‌ی اصلی ندارد، اما مطمئن باشید که باز هم از آن لذت خواهید برد. این عنوان با اینکه در 10 سال پیش منتشر شده، باز هم قدیمی نیست."

IGN Italia: 80

" Burnout Paradise Remaster شما را باری دیگر به شهر دوست داشتنی Paradise City می‌کشاند، البته با یک گرافیک بهبود یافته. حتی با اینکه بازی در 10 سال پیش منتشر شده، در حین تحربه‌ی بازی همان حس عالی و نویی را داشتم که برای اولین بار این بازی را تجربه کردم."

TheSixthAxis: 80

"ممکن است در مقایسه با عناوین امروزی این عنوان ضعف‌های داشته باشد، اما در زمینه‌ی گیم پلی بهترین است. فقط واقعا شرم آور است که بعضی عناصر تاریخ مصرف گذشته و قدیمی در آن چشم می‌خورند."

Everyeye.it: 76

"این عنوان شاید همچنان در رسیدن به موفقیت ناکام باشد، اما باز هم دیدن تلاشش عالی است."

3dJuegos: 75

" Burnout Paradise یک بازی ریسینگ بسیار عالی بود، اما بهبودهای نسخه‌ی بازسازی شده به حدی نیست تا آن احساسی که را واقعا باید داشته باشید، تجربه کنید."

Game Revolution: 70

"در این بازی به صورت خیلی واضحی می‌توان تناقض را دید. این بازی توسط یک موتور جدید و بسیار قدرتمند ساخته شده و شما می‌توانید ارتقاء و بهبودها را در آن احساس کنید اما متاسفانه ایرادات فنی‌ که در خود بازی اصلی هم وجود داشتند، در این نسخه برطرف نشده‌اند و این واقعا خیلی بد است. همچنین این عنوان در مقایسه با عناوین امروزی نسبتا کوچکتر است."

MetaCritic: 80


منبع متن: pardisgame