سال ۱۳۹۶ با تمامی خوبی‌ها و بدی‌هایش به روزهای پایانی خود رسیده است. سالی که در صنعت سینما نیز با فراز و نشیب‌های فراوان و جنجال‌ها و حاشیه‌های بسیاری همراه بوده است. طبق عادت مرسوم، تصمیم بر آن شد تا بهترین‌های سال ۲۰۱۷ میلادی را از نگاه تیم سایت سینماگیمفا (سینما فارس) مشخص کنیم. لیست […]

[سینماگیمفا]: نامزدهای بهترین‌‌های سال ۲۰۱۷ از نگاه سینماگیمفا

سال ۱۳۹۶ با تمامی خوبی‌ها و بدی‌هایش به روزهای پایانی خود رسیده است. سالی که در صنعت سینما نیز با فراز و نشیب‌های فراوان و جنجال‌ها و حاشیه‌های بسیاری همراه بوده است. طبق عادت مرسوم، تصمیم بر آن شد تا بهترین‌های سال ۲۰۱۷ میلادی را از نگاه تیم سایت سینماگیمفا (سینما فارس) مشخص کنیم.

لیست نامزدهای بهترین فیلم‌ها و سریال‌های سال که در زیر مشاهده می‌کنید، با بررسی‌های فراوان و همچنین نظر خواهی از نویسندگان سایت سینماگیمفا به دست آمده است. این لیست در حوزه‌های گوناگونی نظیر سینما و تلویزیون تهیه شده است. همچنین به علت استقبال مخاطبان سایت از بخش انیمه‌ها، بهترین‌های این حوزه را نیز انتخاب کرده‌ایم. در همین مطلب، نظرسنجی برای انتخاب بهترین فیلم سال گذاشته شده است تا علاقه‌مندان و دوست‌داران این صنعت نظر خود را منعکس کنند. این نظرسنجی تا پایان روز ۲۸ اسفند پابرجا خواهد بود.

لینک مطلب: نامزدهای بهترین‌‌های سال ۲۰۱۷ از نگاه سینماگیمفا

نامزدهای بهترین‌‌های سال ۲۰۱۷ از نگاه سینماگیمفا

با تلگرام سینماگیمفا (سینما فارس) اخبار روز سینما را دنبال کنید.

منبع متن: gamefa