به تازگی رویداد جدید بازی Monster Hunter: World در بازی Street Fighter V آغاز شده است و این سومین و آخرین رویداد برگزار شده خواهد بود. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید. در حال حاضر، رویداد لباس Rathalos برای شخصیت کن (Ken)، جدیدترین و آخرین رویداد بازی Monster Hunter: World در بازی Street Fighter […]

شروع رویداد جدید بازی Monster Hunter: World در عنوان Street Fighter V

به تازگی رویداد جدید بازی Monster Hunter: World در بازی Street Fighter V آغاز شده است و این سومین و آخرین رویداد برگزار شده خواهد بود. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

در حال حاضر، رویداد لباس Rathalos برای شخصیت کن (Ken)، جدیدترین و آخرین رویداد بازی Monster Hunter: World در بازی Street Fighter V میباشد. قبل از این، رویداد های لباسهای ایبوکی و میکا، رویداد های قبلی برگزار شده بودند.

حال در جریان جدیدترین رویداد برگزار شده میان این دو بازی، بازیکنان میتوانند لباس هیولای Rathalos را برای شخصیت کن در بازی Street Fighter V باز کنند و از آن بهرهمند شوند. دسترسی و باز کردن این لباس، نیازمند انجام برخی چالشها خواهد بود که برای رویداد مذکور تعیین شدهاند. در واقع بازیکنان تا تاریخ ۱۲ آوریل مصادف با ۲۳ فروردین ماه فرصت دارند تا این چالشها را انجام دهند و لباس این هیولا را به دست آورند.

در جریان این حالت، تصویری جدید منتشر شده که زمان‌بندی چالشهای مربوط به هر قسمت از لباس Rathalos را به تصویر میکشد:

چالشهای در نظر گرفته شده در این رویداد، در بخش Extra Battle Mode در بازی Street Fighter V در دسترس خواهند بود. بازیکنان با رجوع به این قسمت، میتوانند مسابقات و چالشهای تعیین شده را انجام دهند. البته همان طور که در تصویر منتشر شده مشاهده خواهید کرد، این چالشها به صورت هفتگی در دسترس کاربران بوده و به عنوان نمونه، از این هفته کفشهای ست لباس Rathalos در دسترس کاربران قرار گرفته است. از سویی دیگر و در هفته بعدی، دستکشهای این شخصیت به همراه چالشهای مربوط به آن در اختیار بازیکنان قرار دارد. این چالشها تا زمانی که شما به کلاه این لباس برسید، ادامه خواهند داشت.

کاربران برای انجام هرکدام از این چالشهای مشخص شده، باید ۲۵۰۰ فایت‌مانی (Fight Money) در بازی خرج کنند و به طور کلی، ۱۰۰۰۰ فایتمانی مبلغ مورد نیار برای به اتمام رساندن این چالشها خواهد بود. لازم به ذکر است که فایتمانی واحد پول درون بازی Street Fighter V می‌باشد.

منبع متن: gamefa