Witcher Nenodroid

گرالت برای چیز‌های زیادی معروف است اما با مزه بودن جزو آن‌‌ها نیست. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، خوشبختانه  شرکت Good Smile توانسته صورت زخمی گرالت را به چیزی با مزه و مناسب برای کلکسیون‌ها تبدیل کند.

سری The Witcher اخیرا مورد توجه بسیاری قرار گرفته است از سریال در دست تولید این سری در Netflix گرفته تا حضور شخصیت گرالت به عنوان مهمان در بازی SoulCalibur VI. به نظر می‌رسد سازندگان و هواداران به این زودی‌ها قصد فراموش کردن یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی دهه اخیر را ندارند.

شعبه‌ی آمریکایی شرکت Good Smile دیروز در حساب توییتر خود با انتشار تصویر زیر، خبر عرضه اکشن فیگور‌های Nendoroid  این شخصیت را تایید کرد :

Witcher Nenodroid 2

" Geralt of Rivia از بازی The Witcher 3: Wild Hunt به سری اکشن فیگور‌های Nendroid می‌پیوندد. شما می‌توانید تصویری از نمونه‌ی اولیه این اکشن فیگور را ببینید. منتظر اطلاعات تکمیلی باشید. "

هنوز مشخص نشده است که آیا این قرارداد فقط محدود به شخصیت گرالت می‌شود و یا ما شاهد عرضه دیگر شخصیت‌های بازی به صورت Nendoroid خواهیم بود.  شرکت Good Smile اعلام کرده که به زودی اطلاعات جدیدی در مورد قیمت این فیگور‌ها و pre-order آن‌ها عرضه خواهد کرد.

شما دوست دارید کدام یک از شخصیت‌های این سری بازی به صورت Nendoroid عرضه شود ؟‌

منبع متن: pardisgame