World War Z

World War Z بازی رسمی فیلمی با همین نام و با بازیگری برد پیت می‌باشد که در سال 2013 اکران شد. این بازی در نمایشگاه The Game Awards 2017 و توسط دو شرکت Paramount Pictures و Saber Interactive معرفی شد. در آن زمان اطلاعات زیادی از آن ارائه نشد و تنها اعلام شد که World War Z برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One عرضه می‌گردد. حال ما توانسته‌ایم تا اطلاعات بیشتری از این بازی به دست آوریم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Wccftech، آقای Matthew Karch که مدیر عامل شرکت Saber Interactive می‌باشد، در طی مصاحبه‌ای که با مجله رسمی PlayStation بریتانیا داشت، اطلاعاتی را در مورد این بازی به اشتراک گذاشت و این مصاحبه در شماره‌ی 147 این مجله که در ماه بعدی عرضه می‌شود، به صورت کامل آمده است.

او در ابتدا شفاف سازی کرد که این بازی یک عنوان سوم شخص و به صورت Co-op می‌باشد و همکاری در آن نقش مهمی دارد و پلتفرم‌های آن فقط همان پلتفرم‌های می‌باشد که در The Game Awards 2017 اعلام شد و خبری از نسخه‌ی Nintendo Switch نیست. همچنین بازی تماما به صورت آنلاین قابل بازی می‌باشد.

او گفت که بازی از ایده‌هایی که در فیلم پیاده سازی شده‌اند، بسیار الهام گرفته و شما در مقابل تعداد زیادی زامبی خواهید جنگید و ممکن است تا به دسته‌های هزارتایی آن‌ها هم برخورد کنید. همچنین این زامبی‌ها در موقعیت‌های مختلف، رفتارهایی متفاوتی را از خود نشان خواهند داد تا یک تجربه‌ی بی‌نظیر و متفاوت را برای ما بسازند. در World War Z ماموریت‌های متفاوتی وجود دارند، همچون محافظت از افراد و یا یک وسیله‌ی خاص تا نجات بازمانده‌ها. همچنین در بازی مکان‌های مختلفی وجود خواهند داشت و در زمان عرضه شما می‌توانید در نقشه‌ی شهرهای نیویورک، مسکو، اورشلیم و آن فرودگاه کره‌ای که در فیلم دیدیم، بازی کنید.

"ایده‌ی بازی این است تا شما را به همراه دوستانتان در یک مکان منحصر به فرد قرار دهد و یک تجربه‌ی بسیار عالی و سرگرم کننده را برای شما بسازد. World War Z تنها عنوان با تجربه‌ی آنلاین می‌باشد که شما را در مقابل دشمنانی با سرعت زیاد قرار می دهد.

شما در این بازی دشمنانی را مشاهده می کنید که تعدادشان، تعاملشان و عکس العمل‌هایشان در هر موقعیت متفاوت خواهد بود. من واقعا در تعریف از این بازی زیاده روی نمی‌کنم و تنها واقعیات را می‌گویم. مبارزه با زامبی‌هایی که می‌توانند تا در مواقعی به یک سیل عظیم هزار نفری تبدیل شوند، بسیار هیجان انگیز و اعتیاد آور خواهد بود.

ما بسیار سعی کردیم تا یک تجربه‌ی متفاوتی را نسبت به فیلم این بازی بسازیم. شما در فیلم بارها مشاهده کردید که شخصیت اصلی از دست دشمنان فرار می‌کند، اما شما در این بازی مجبورید تا با آن‌ها مبارزه کنید. شما می‌توانید با خودرو به جان‌ انبوهی از دشمنان بیفتید و یا با استفاده از نابود کردن وسایل و شیوه‌های خاص آن‌ها را منحرف کنید. شما همچنین توانایی ساخت دیوار، کاشتن مین و ایجاد سیم خاردار را خواهید تا داشت تا بتوانید با سیل عظیمی از آن‌ها بجنگید."

در پایان همچنین چند تصویر جدید از این بازی منتشر شد:

World War Z   World War Z   World War Z

World War Z   World War Z   World War Z

World War Z   World War Z

هنوز تاریخ انتشار این بازی مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که احتمالا در سال جاری منتشر شود. همچنین فعلا خبر زیادی از ساخت فیلم World War Z 2 منتشر نشده اما به نظر می‌رسد که بزودی شاهد آن خواهیم بود. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شما هم برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده‌اید؟

منبع متن: pardisgame