به تازگی استودیو دایس (DICE) به صورت رسمی اعلام کرده است که همچنان از بازی Battlefield 1 پشتیبانی خواهد کرد و محتویاتی برای این بازی عرضه خواهد شد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مطالعه کنید. همان طور که اطلاع دارید، در جریان یک برنامه‌ریزی طولانی مدت برای بازی Battlefield 1، استودیو دایس در یک […]

استودیو دایس همچنان از بازی Battlefield 1 پشتیبانی خواهد کرد

به تازگی استودیو دایس (DICE) به صورت رسمی اعلام کرده است که همچنان از بازی Battlefield 1 پشتیبانی خواهد کرد و محتویاتی برای این بازی عرضه خواهد شد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

همان طور که اطلاع دارید، در جریان یک برنامه‌ریزی طولانی مدت برای بازی Battlefield 1، استودیو دایس در یک بازه زمانی چهار بسته الحاقی متفاوت را برای بازی Battlefield 1 منتشر کرد که هرکدام از آنان نقشه‌ها، وسایل نقلیه، اسلحه‌ها، حالت‌ها و قابلیت‌های جدیدی را به بازی اضافه کردند و این باعث شد تا در مدت زمانی طولانی، همچنان بازیکنان زیادی به تجربه این بازی بپردازند. در حال حاضر هم میزان کاربران این بازی محبوب، در حد و اندازه‌ی قابل قبول یا حتی بالایی قرار دارد و این درحالی است که دو سال از انتشار این بازی می‌گذرد.

آخرین بسته الحاقی این بازی، Apocalypse نام دارد که تقریبا یک ماه پیش برای این بازی منتشر شد و چند نقشه، وسایل نقلیه و اسلحه جدید را به بازی اضافه کرد. حال با انتشار آخرین بسته الحاقی بازی Battlefield 1، این سئوال برای کاربران آن پیش می‌آید که آیا استودیو دایس و تیم سازنده این عنوان همچنان از این بازی پشتیبانی خواهند کرد یا خیر؟ این درحالی است که در چند هفته اخیر شایعات زیادی از معرفی نسخه بعدی بازی Battlefield به گوش می‌رسد و قرار است تا بازیکنان زیادی را مثل نسخه Battlefield 1، به خود جذب کند.

اکنون پیرامون جدیدترین اخبار این بازی، به تازگی استودیو دایس اعلام کرده است که همچنان از بازی Battlefield 1 پشتیبانی خواهد کرد و محتویات و بروزرسانی‌های متعددی برای این عنوان عرضه خواهد شد. در جریان این موضوع یکی از مدیران استودیو دایس یعنی یعقوب اجمال (Jaqub Ajmal)، اعلام کرد که در ادامه پشتیبانی از بازی Battlefield 1 متوقف نخواهد شد و کاربران این بازی می‌توانند در آینده باز هم منتظر انتشار محتویاتی برای این بازی باشند. در واقع استودیو دایس در حال حاضر، تمرکز اصلی خود را بر روی ساخت نسخه بعدی این سری بازی گذاشته اما از سویی دیگر، یک تیم کوچک وظیفه دارد تا بر روی محتویات و بروزرسانی‌های بازی Battlefield 1 کار کند و آنان را در اختیار کاربران این بازی قرار دهد.

حال در بروزرسانی که قرار است بزودی برای این بازی منتشر شود، اسلحه‌های جدیدی در دسترس کاربران خواهد بود که طبق گفته سازندگان، تنوع اسلحه‌های این بروزرسان از اسلحه‌های بسته الحاقی Apocalypse بیشتر خواهد بود. لیست اسلحه‌هایی که در بروزرسانی بعدی بازی حضور دارند:

  • Sjögren Inertial “Slug”
  • Machine Pistol M1912/P16 “Experimental”
  • M1917 “Patrol Carbine”
  • Ribeyrolles 1918 “Optical”
  • Ross MkIII “Infantry”
  • Arisaka “Patrol”
  • Carcano “Patrol Carbine”
  • M1917 Enfield “Silenced”

در نهایت سیستم Community Test Environment هم برای باری دیگر در دسترس کاربران قرار گرفته و بازیکنان می‌توانند با مراجعه به این بخش و ثبت نام در آن، به صورت آزمایشی به تجربه اسلحه‌های جدید بازی بپردازند.

عنوان Battlefield 1 در حال حاضر برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در دسترس است.

منبع متن: gamefa