همانطور که دیروز وعده داده بودیم، اولین بخش برندگان جوایز بهترین‌های سال ۲۰۱۷ میلادی از نگاه تیم سینماگیمفا (سینما فارس) به دو بخش محبوب و پرطرفدار سریال‌های تلویزیونی و انیمه‌های ژاپنی تعلق دارد. اکنون، برای مشاهده‌ی برندگان بخش اول بهترین‌های سال، در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.  با نظرخواهی از اعضای تیم سایت، برندگان […]

بهترین‌‌های سال ۲۰۱۷ از نگاه سینماگیمفا| بخش اول – سریال‌‌ها و انیمه‌ها

همانطور که دیروز وعده داده بودیم، اولین بخش برندگان جوایز بهترین‌های سال ۲۰۱۷ میلادی از نگاه تیم سینماگیمفا (سینما فارس) به دو بخش محبوب و پرطرفدار سریال‌های تلویزیونی و انیمه‌های ژاپنی تعلق دارد. اکنون، برای مشاهده‌ی برندگان بخش اول بهترین‌های سال، در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.  با نظرخواهی از اعضای تیم سایت، برندگان بخش‌های مختلفی نظیر بهترین سریال درام، بهترین سریال کمدی، بهترین بازیگر نقش اول زن در سریال، بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال و همچنین بهترین انیمه سریالی و بهترین انیمه سینمایی مشخص گردید.
همچنین شما می‌توانید لیست نامزدهای کامل بهترین‌های سال را نیز در لینک مشاهده کنید و همچنان به بهترین فیلم سال از دید خودتان رای بدهید. نظر خودتان را با ما در خصوص انتخاب‌های بخش‌ اول در میان بگذارید.

لینک مطلب: بهترین‌‌های سال ۲۰۱۷ از نگاه سینماگیمفا| بخش اول – سریال‌‌ها و انیمه‌ها

بهترین‌‌های سال ۲۰۱۷ از نگاه سینماگیمفا| بخش اول – سریال‌‌ها و انیمه‌ها

منبع متن: gamefa