در جریان انتشار بروزرسانی جدید بازی Plants Vs Zombies 2، یه حالت جدید به این بازی افزوده شده است که احتمالا بازیکنان از تجربه آن لذت خواهند برد. جزئیات بیشتر در ادامه مطلب قابل مشاهده است. حالت جدید Battlez، از مهم‌ترین ویژگی‌های بروزرسانی جدید بازی Plants Vs Zombies 2 به شمار می‌رود. در جریان این […]

حالت جدیدی به بازی Plants Vs Zombies 2 افزوده شد

در جریان انتشار بروزرسانی جدید بازی Plants Vs Zombies 2، یه حالت جدید به این بازی افزوده شده است که احتمالا بازیکنان از تجربه آن لذت خواهند برد. جزئیات بیشتر در ادامه مطلب قابل مشاهده است.

حالت جدید Battlez، از مهم‌ترین ویژگی‌های بروزرسانی جدید بازی Plants Vs Zombies 2 به شمار می‌رود. در جریان این حالت، بازیکنان قادر خواهند بود تا یک‌سری مبارزات رقابتی (PvP) را با یکدیگر انجام دهند. این بروزرسانی یک حالت جدید دیگر را هم به بازی اضافه خواهد کرد. در این حالت بازیکنان می‌بایست در برابر موج بزرگی از زامبی‌ها مقاومت کنند و آنان را از بین ببرند. افرادی که بتوانند سریع‌تر از سایر بازیکنان این زامبی‌ها را نابود کنند، برنده مسابقه خواهند بود.

با اضافه شدن حالت Battlez به بازی Plants Vs Zombies 2، سازندگان این عنوان تصمیم گرفتند تا یک سری مسابقات را به صورت هفتگی برای آن برگزار کنند. افرادی که بتوانند در این مسابقات هفتگی پیروز شوند، رتبه خود را بالاتر می‌برند و نسبت به سایر بازیکنان موفق‌تر خواهند بود. از سویی دیگر تعدادی مزایا هم برای این کاربران در دسترس خواهد بود. از مهم‌ترین این مزایا، می‌توان به آیتم‌های ویژه و مخصوص یا پول درون بازی اشاره کرد. البته پیروزی در این مسابقات، نیازمند یک برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق خواهد بود. در واقع استفاده بهتر از زمان تعین شده و انتخاب استراژی دفاعی بهتر، احتمال پیروزی کاربران را افزایش می‌دهد.

بازی Plants Vs Zombies 2 در حال حاضر برای پلتفرم‌های اندروید و IOS در دسترس است.

منبع متن: gamefa