هفته‌ی گذشته بندای نامکو حضور گرالت محبوب از سری The Witcher در SoulCalibur VI را تایید کرد و حال نیز از باکس‌آرت این عنوان رونمایی کرده است که در آن هم شاهد گرالت هستیم! در باکس‌آرت بازی شخصیت اصلی یعنی Mitsurugi و همچنین گرالت را در کنار یکدیگر مشاهده می‌کنیم و واضح است که باندای نامکو […]

از باکس‌آرت SoulCalibur VI با حضور Geralt رونمایی شد

هفته‌ی گذشته بندای نامکو حضور گرالت محبوب از سری The Witcher در SoulCalibur VI را تایید کرد و حال نیز از باکس‌آرت این عنوان رونمایی کرده است که در آن هم شاهد گرالت هستیم!

در باکس‌آرت بازی شخصیت اصلی یعنی Mitsurugi و همچنین گرالت را در کنار یکدیگر مشاهده می‌کنیم و واضح است که باندای نامکو برروی محبوبیت The Witcher حساب باز کرده و با قرار دادن گرالت برروی باکس‌آرت بازی‌اش هم قصد دارد که بازی‌بازان بیشتری را به SoulCalibur جذب کند که استراتژی بدی نیست!

شاید حضور گرالت در باکس‌آرت SoulCalibur VI برای شما عجیب به نظر برسد اما باید بدانید که این چیز جدیدی در این سری نیست. پیش از این، شخصیت‌های مهمان Link ،Spawn و Heihachi به ترتیب برروی کاورهای نسخه‌های گیم‌کیوب، ایکس‌باکس و پلی‌استیشن ۲ عنوان SoulCalibur II قرار گرفته بودند. همچنین کاورهای نسخه‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ بازی SoulCalibur IV به ترتیب شامل Yoda و Darth Vader می‌شد، درحالی که در کاور SoulCalibur V شخصیت محبوب و معروف Ezio از سری Asssassin’s Creed حضور یافته بود.

SoulCalibur VI در تاریخ نامشخصی در سال جاری برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. اکنون باکس‌آرت این عنوان را مشاهده می‌کنید:

منبع متن: gamefa