ایسوس برند نخست گیمینگ در جهان، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو خورشیدی، به پاس همراهی شما عزیزان، مسابقه ای برپایه بررسی های منتشر شده در وبسایت های سخت افزار، گیمفا و کلیک برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است. هدف از این مسابقه بیشتر یادآوری مزایای برخی از محصولات و ایجاد یک فضای […]

مسابقه ویژه عیدانه ایسوس

ایسوس برند نخست گیمینگ در جهان، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو خورشیدی، به پاس همراهی شما عزیزان، مسابقه ای برپایه بررسی های منتشر شده در وبسایت های سخت افزار، گیمفا و کلیک برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

هدف از این مسابقه بیشتر یادآوری مزایای برخی از محصولات و ایجاد یک فضای چالشی برای شما همراهان همیشگی در ایام عید نوروز است.

در لینک های زیر می توانید بررسی ها را مطالعه کرده و سپس به سوالات پاسخ دهید.

 

در لینک زیر سوالاتی طرح شده که برخی دارای چند گزینه انتخابی و برخی هم دارای یک قسمت نوشتاری است که باید به آنها پاسخ دهید.

https://goo.gl/forms/oVcz3IxGh9zT6CDn2

 

و اما نحوه شرکت و جوایز، یک عدد مادربورد Prime A320M-K، دو کارت صدای رده بالای ROG Xonar Phoebus،  همچنین  ۵ هدست HSW1، دو ماوس Cerberus Gaming و ۵ عدد هدفون HS101 از طرف ایسوس در نظرگرفته شده است. علاوه بر جوایز ایسوس، امسال مجموعه شهر فافا، یکی از نمایندگان رسمی ایسوس در کشور که به صورت فروشگاه  اینترنتی با آدرس fafait.ir فعال است، در بخش جوایز با مجموعه ایسوس مشارکت داشته و ۵ بن خرید یک میلیون ریالی از فروشگاه اینترنتی فافا نیز به لیست جوایز افزوده است که در مجموع تعداد ۱۷ جایزه ارزشمند برای شما شرکت کنندگان عزیز در نظر گرفته شده است.

نحوه اهدا جوایز:

برندگان در تاریخ ۲۰ فروردین در لایو اینستاگرام ایسوس توسط قرعه کشی مشخص خواهد شد. مجموع نمرات در نظر گرفته شده ۱۴۰ می باشد که برای عزیزانی که به همه سوالات جواب صحیح را ارائه کرده باشند در قرعه کشی مادربورد و کارت صدا شرکت داده خواهند شد. دوستان عزیزی که امتیاز بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ را کسب کرده اند، در قرعه کشی هدست HSW1 شرکت خواهند کرد. همچنین تمامی شرکت کنندگان نیز در قرعه کشی بقیه جوایز شرکت داده خواهند شد.

چند نکته:

  • عضویت در کانال تگرام و اینستاگرام بخش قطعات ایسوس شامل امتیاز است. شما عزیزان می توانید از طریق آدرس های زیر به کانال تلگرام و اینستاگرام ایسوس دسترسی یابید:

 

https://t.me/asusopiran

https://www.instagram.com/asusrog_iran/

 

  • لطفاً آدرس ایمیل، و مشخصات را به درستی وارد نمایید، هرگونه اطلاعات نادرست،  درصورت برنده شدن، منجر به حذف کاربر خواهد شد.

 

شاد و شادکام باشید

با آرزوی سالی پربرکت و خجسته برای همه شما عزیزان، دفتر ایسوس

 

منبع متن: gamefa