H1Z1 Auto Royale

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به آمار منتشر شده توسط SteamSpy، عنوان بتل رویال H1Z1 که برای PC  در دسترس می‌باشد بیش از 10 میلیون بازیکن دارد.

البته این نکته قابل ذکر است که 10 میلیون بازیکن به معنای 10 میلیون نسخه فروش رفته نیست بلکه مفهوم پایرت همچنان با بازی‌های کامپیوتری پیوند خورده است، به هر حال 10 میلیون بازیکن به خودی خود برای استودیو کالیفرنیایی Daybreak یک دستاورد بسیار بزرگ به حساب می‌آید.

از طرف دیگر H1Z1 در هفته گذشته به صورت مجانی و Free-to-Play در دسترس بازیکنان قرار گرفت که همین مورد کمک بسیار زیادی به بالا رفتن تعداد بازیکنان و رسیدن به رقم 10 میلیون بازیکن کرد. از طرف دیگر تجربه کردن بازی باعث می‌شود طرفداران بسیار زیادی پیدا کند و کم کم جمعیت بازیکنان زیاد و زیادتر شود.

طبق اعلانات SteamSpy در دو هفته گذشته 2,258,261 نفر H1Z1 را اجرا کرده‌اند در حالی که دیروز تعداد بازیکنان همزمان به رقم 27,611 رسید.

H1Z1 برای اولین سه سال پیش توسط "دسترسی زودهنگام" Steam منتشر شد و در ابتدا یک عنوان بقاء به حساب می‌آمد و بعدها محتوای اضافه King of the Kill برای بازی در دسترس قرار گرفت. بخاطر ورود رقبایی مانند Fortnite و PUBG به ژانر بتل رویال تعداد بازیکنان H1Z1 کاهش شدیدی پیدا کرد تا این که اوایل این ماه به صورت رسمی از حالت "دسترسی زودهنگام" خارج شد و بهبودهای زیادی پیدا کرد. حال دوباره طرفداران بازی بازگشته‌اند.

از زمان عرضه رسمی H1Z1 شاهد به روز رسانی‌های متعددی بودیم و همچنین یک مود جدید با نام Auto Royale نیز در دسترس قرار گرفت که یک نوآوری برای ژانر بتل رویال به حساب می‌آید.

H1Z1 برای PC در در دسترس قرار دارد. طبق اعلانات قبلی سازنده، بازی در نهایت به PS4 و Xbox One نیز خواهد آمد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا H1Z1 به رقیبی برای Fortnite و PUBG تبدیل خواهد شد؟

منبع متن: pardisgame