نگاهی به نقدهای منتشر شده از Ni no Kuni II: Revenant Kingdom | یک نقش‌آفرینی درجه یک و اعجاب‌آور

عنوان موردانتظار Ni no Kuni II: Revenant Kingdom توسط توسعه‌دهندگان نام‌آشنا و بسیار بااستعداد استدیوی Level-5 به زودی برای دو پلتفرم PS4 و PC عرضه خواهد شد. این عنوان که برای تجربه‌ی آن نیازی به بازی کردن نسخه‌ی اول ندارید، دگرگونی و نوآوری‌های بزرگی را در دستور کار خود قرار داده است و با ریسک فراوان، خود را تکرار نکرده است. به نظر می‌رسد اغلب منتقدان نیز این رویکرد را تحسین کرده‌اند و در نقدهایی که به تازگی منتشر شده‌اند، می‌توانید از جزئیات کمی و کیفی بازی مطلع شوید: 

Twinfinite : 100

یک تجربه اعجاب‌آور. یک بار دیگر استدیوی Level-5 توانسته خود را به قله‌ی این سبک که در گذشته دچار نابسامانی شده بود ولی حالا در حال تجدید حیات است، برساند. Ni no Kuni 2 مرزهای این سبک را گسترش داده و نوآوری را در فرمول خود وارد کرده است. در حالی که به ریشه‌های خود نیز وافادار مانده است.

DualShockers : 100

من عاشق تک تک لحظات Ni no Kuni II: Revenant Kingdom هستم و به راحتی می‌توانم این عنوان را  هم به تازه‌واردان و هم به طرفداران قدیمی، پیشنهاد کنم. توسعه‌دهندگان در استدیوی Level-5 به راستی بهتر از همیشه بر روی این عنوان کار کرده‌اند و فقط می‌خواهم از آنها برای این تجربه‌ ناب، تشکر کنم.

Playstation Universe : 95

Ni no Kuni II: Revenant Kingdom یک عظمت خالص است. هر کاری که این بازی انجام داده است، در بالاترین سطح ممکن ارائه داده شده است. تمام طرفداران عناوین نقش‌آفرینی باید این الماس درخشان را تجربه کنند. به راحتی یکی از بهترین بازیهای این نسل.

Hardcore Gamer : 90

Ni no Kuni II: Revenant Kingdom در ارائه‌ی یک نقش‌آفرینی درجه یک و خلق یک دنیای جادویی که پر از شخصیت‌ها و جلو‌های بصری عالی است، موفق عمل کرده است.

Multiplayer.it : 90

Ni No Kuni II یکی از بهترین عناوین اکشن و نقش‌آفرینیِ در چند سال اخیر است.

Mersitation : 85

یک ماجراجویی جادویی که با موفقیت چند ژانر مختلف را با هم ترکیب کرده است. نتیجه‌ی کار یک عنوان نقش‌آفرینی ژاپنیِ عالی از طرف استدیوی Level 5 است.

GameSpot : 80

این عنوان به اندازه‌ای پر از نبردهای عالی و لحظات سوپرایزکننده است که مطمئنا از چیزی که انتظار دارید، تجربه‌ای خاطره‌انگیز تر را برایتان فراهم می‌کند و باعث می‌شود که دستاوردهای خود در بازی را تحسین کنید. اگر نسخه‌ی قبل را تجربه نکرده‌اید، اجازه ندهید که این عنوان از نظرتان پنهان بماند.

IGN : 78

Ni no Kuni 2: Revenant Kingdom با تغییر دادن سبک مبارزه به نبرد‌های سریع و بدون مکث و همینطور اضافه کردن یک سیستم درگیرکننده‌ی ساخت یک پادشاهی، خود را از نسخه‌ی قبل، متمایز ساخته است. این ناامیدکننده است که این عنوان شخصیت‌های به یادماندنی کمی را در اختیارتان می‌گذارد و همینطور بسیاری از داستانسرایی خود را از طریق متن‌ روایت می‌کند. اما در پایان و در ابعادی وسیع‌تر، Ni no Kuni 2 موفق عمل می‌کند و بالای 40 ساعتی که برای آن صرف خواهید کرد، ارزشمند خواهد بود.

App Trigger : 60

این پتانسیل برای Ni no Kuni II: Revenant Kingdom وجود داشت که بتواند یک بهبود عظیم نسبت به نسخه‌ی اول خود باشد اما به جای تمرکز بر روی یک نوآوری جدید و ارائه چیزهایی که در نسخه‌ی قبلی تحسین‌برانگیز بود، بیشتر آن خوبی‌ها را دور انداخته و چندین مود جدید را در اختیارمان گذاشته است که می‌توانستند عالی عمل کنند اما همگی از مشکلات بزرگ رنج می‌برند. این عنوان بدی نیست اما مطمئنا با نسخه‌ی اول قابل مقایسه نیست و در بازار پرازدحام عناوین نقش‌آفرینی امروزی، حرف زیادی برای گفتن ندارد.

Metacritic : 86

منبع متن: pardisgame