کانال رسمی PlayStation در یوتیوب ویدیویی جدید به اشتراک گذاشته که 15 دقیقه از گیم‌پلی فوق‌العاده God of War را نشان می‌دهد.

بخش‌های زیادی از این ویدیو را قبلا در گیم‌پلی لو رفته آن دیده بودیم اما از آنجا که این بار با یک ویدیوی رسمی مواجه هستیم، شاهد صحنه‌های کامل‌تر و بخش‌های تازه‌ای هم خواهیم بود. در ادامه می‌توانید گیم‌پلی بازی را تماشا کنید:

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

به گزارش پردیس گیم، آرون کافمن از استودیوی Santa Monica به تازگی با سایت Geek Culture مصاحبه‌ای داشته که در آن دلیل تغییر سبک بازی به یک حالت شبیه به RPG را توضیح می‌دهد:

"بزرگ‌ترین دلیل آن انتخاب خود ما بوده و واقعا جواب پیچیده‌ای نیست. نسخه‌های قبلی God of War در مبارزات و سبک بازی کردنی که خودتان می‌خواستید انتخاب کنید، به نوعی یک‌طرفه بودند. با این حال، شما می‌توانستید با Cestus یا Blades آن‌ها را تجربه می‌نمودید تا توانایی‌های متفاوتی را داشته باشید.

حال، با وجود المان‌های شبیه به RPG، شما زره و تبر دارید که به روش‌های مختلفی می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید. سپر، مشت‌ها و Atreus هم همراه شما هستند. تمام این موارد در زمینه‌هایی مثل توانایی‌ها قابل ارتقا خواهند بود یا می‌توانید المان‌های جدیدی به آن‌ها اضافه کنید."

او در پایان صحبت‌های خود در این رابطه گفت "من معتقدم تیم ما کلا قصد داشت انتخاب و حالت تاکتیکی یا استراتژیک‌تری به نحوه بازی کردن مردم منتقل کند."

بازی God of War در تاریخ 20 آوریل (31 فروردین) برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را در رابطه با ویدیوی جدید از گیم‌پلی آن به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame