دیگر چیزی تا عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال باقی نمانده است. عنوان Far Cry 5 به‌زودی عرضه می‌شود اما چقدر قرار است شما را سرگرم کند؟ اخیرا دن های، تهیه کننده Far Cry 5، در مصاحبه با وب‌سایت گیم اسپات چنین نوشته که شما می‌توانید انتظار ۲۵ ساعت گیم‌پلی بخش خالص داستانی را از این […]

مدت زمان موردنیاز برای اتمام بخش داستانی Far Cry 5 مشخص شد

دیگر چیزی تا عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال باقی نمانده است. عنوان Far Cry 5 به‌زودی عرضه می‌شود اما چقدر قرار است شما را سرگرم کند؟

اخیرا دن های، تهیه کننده Far Cry 5، در مصاحبه با وب‌سایت گیم اسپات چنین نوشته که شما می‌توانید انتظار ۲۵ ساعت گیم‌پلی بخش خالص داستانی را از این بازی داشته باشید.

اگرچه توسعه‌دهندگان عقیده دارند که فعالیت‌های مختلفی چون ماهیگیری و شکار حیوانات و یا انجام چالش‌های مختلف زمان زیادی را می‌خواهد و می‌تواند به گیم‌پلی بازی بیافزاید اما زمان خالص گیم‌پلی بخش داستانی ۲۵ ساعت برای یک بازیکن معمولی خواهد بود.

به‌نظرم یک بازی‌باز معمولی و خوب حدود ۲۵ ساعت زمان نیاز دارد تا تنها ماموریت‌های اصلی داستانی را انجام داده و به اتمام رساند.

از طرفی هم ما مطمئنیم که بازی‌بازانی به سمت گشت و گذار در طبیعت می‌روند و به ماهیگیری و شکار مشغول می‌شوند. این‌ها می‌تواند ساعت‌های گیم‌پلی را چهار تا پنج ساعت دیگر افزایش دهد. همه این‌ها به خود بازی‌باز بستگی خواهد داشت.

در دیگر اخبار منتشر شده شاهد آن بودیم که Far Cry 5 برروی ایکس‌باکس وان ایکس با رزولوشن ۱۸۰۰P اجرا خواهد شد، همچنین فهرست تروفی‌های Far Cry 5 منتشر شده و در دسترس است. اگر نگرانی هم برای بخش آنلاین بازی داشته‌اید، یوبیسافت اطمینان داده که بخش داستانی Far Cry 5 به‌صورت کاملا آفلاین قابل بازی است.

عنوان Far Cry 5 در تاریخ ۲۷ مارس برای ایکس‌باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

منبع متن: gamefa