بازی جدید Sea of Thieves بهینه سازی (Patch) برای روز اول عرضه دریافت کرد. اگر با این نوع بهینه سازها آشنایی داشته باشید حتماً می‌دانید که آن‌ها معمولاً غیر قابل پیش‌بینی بوده و طوری نیستند که انتظارش را دارید. بهینه سازهای روز اول عرضه تبدیل به موضوعی عادی برای توسعه دهندگان و بازی بازان شده‌اند. […]

بهینه ساز روز اول عنوان Sea of Thieves منتشر شد

بازی جدید Sea of Thieves بهینه سازی (Patch) برای روز اول عرضه دریافت کرد. اگر با این نوع بهینه سازها آشنایی داشته باشید حتماً می‌دانید که آن‌ها معمولاً غیر قابل پیش‌بینی بوده و طوری نیستند که انتظارش را دارید.

بهینه سازهای روز اول عرضه تبدیل به موضوعی عادی برای توسعه دهندگان و بازی بازان شده‌اند. این بهینه سازها در قالب یک به‌روز رسانی و در اولین روز عرضه‌ی بازی منتشر می‌شوند. می‌توان گفت تقریباً همه‌ی بازی‌ها این روزها دارای بهینه ساز روز عرضه هستند و گرچه این بهینه سازها گاهی می‌توانند بسیار آزار دهنده باشند اما درواقع کمک بزرگی برای توسعه دهندگان محسوب می‌شوند. توسعه دهنده‌ی عنوان Sea of Thieves، استودیو Rare، تصمیم گرفته است تا با این کلیشه‌ی آزار دهنده یک شوخی کوچک انجام دهد. آن‌ها یک آیتم جدید به همراه این بهینه ساز به بازی اضافه کردند که یک چشم‌بند دزدان دریایی است (با توجه به این که بهینه ساز به معنای Patch و چشم‌بند به معنای Eye Patch است این کار به نوعی بازی با کلمات است). قیمت این چشم‌بند تنها یک قطعه طلا است و می‌توانید آن را با نام Day 1 Eye-Patch در فروشگاه‌های لباس درون بازی پیدا کنید. شایان ذکر است که این آیتم تنها برای مدتی محدود در دسترس خواهد بود و بازی بازان تا هفته‌ی آینده، نهم فروردین ماه ۹۷، فرصت دارند تا آن را دریافت کنند.

عنوان Sea of Thieves امروز به تدریج برای مناطق مختلف در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تصویری از چشم‌بند معرفی شده را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa