به نظر می‌رسد که کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ همچنان به عرضه بازی‌های ناب خودش در سال ۲۰۱۸ ادامه خواهد داد چرا که این شرکت اخیرا این موضوع را با جدیدترین سری از بازی‌های Kirby به خوبی اثبات کرده است. با شروع سال جدید میلادی، بسیاری تصور می‌کردند که کنسول تازه‌ وارد نینتندو که حقیقتا طوفانی […]

Kirby Star Allies سریع‌ترین فروش در تاریخ این سری در کشور بریتانیا را داشته است

به نظر می‌رسد که کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ همچنان به عرضه بازی‌های ناب خودش در سال ۲۰۱۸ ادامه خواهد داد چرا که این شرکت اخیرا این موضوع را با جدیدترین سری از بازی‌های Kirby به خوبی اثبات کرده است.

با شروع سال جدید میلادی، بسیاری تصور می‌کردند که کنسول تازه‌ وارد نینتندو که حقیقتا طوفانی در دنیای کنسول‌های ویدئویی به پا کرد، از حرکت خواهد ایستاد و توان ادامه رقابت با کنسول‌های نسل هشتمیِ قدرتمند سونی و مایکروسافت را نخواهد داشت چرا که از برخی از تکنولوژی‌های روز، نظیر رزولوشن ۴K بی بهره است، اما می‌بینیم که در همین اوایل سال، خلاف این موضوع ثابت شد و عناوین نینتندو سوییچ همچنان با قدرت در بازارهای جهانی در حال درخشش هستند.

به نظر می‌رسد نینتندو هنوز هم طرفداران خود را حفظ کرده است و مخاطبان بریتانیایی این کنسول، امروز یک بار دیگر محبوبیت بالای نینتندو سوییچ را به خوبی نشان دادند. عنوان Kirby Star Allies جمعه گذشته، یعنی شانزدهم مارس بر روی کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ منتشر شد و خیلی زود رکورد سریع‌ترین فروش در تاریخ سری Kirby را در کشور بریتانیا به نام خود ثبت کرد. این رکورد پیش از این در اختیار Kirby Triple Deluxe و Kirby Planet Robobot بود که هر دو این بازی‌ها نیز برای کنسول ۳DS به انتشار رسیده بودند. در حقیقت Star Allies بعد از چندین سال نسخه جدیدی از این سری ارائه کرد که با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان نیز رو‌به‌رو شد.

همچنین لازم به ذکر است که جدیدترین نسخه از سری Kirby توانست در جدول فروش هفتگی بریتانیا در هفته گذشته نیز به خوبی بدرخشد (این بازی در آخرین نتایج به دست آمده از میزان فروش فیزیکی بازی‌ها در بریتانیا، رقابت بر سر رتبه اول را به عنوان Burnout Paradise Remastered واگذار کرد و با این که بهترین جایگاه هفته اول، در تاریخ این سری را به دست آورد، اما نتوانست به رتبه اول برسد تا امید خود را برای صدرنشینی در این جدول، در هفته‌های آینده همچنان حفظ کند). این عنوان با پیشینه نوزده ساله خود در تاریخ بازی‌های ویدئویی، درخشان‌ترین و بهترین نسخه این سری به حساب می‌آید و این موضوع به خوبی از میزان فروش آن در سراسر دنیا مشخص شده است.

البته درخشش بسیار خوب بازی Kirby Star Allies تا حد زیادی امری طبیعی به حساب می‌آید چرا که خود کنسول نینتندو سوییچ نیز در کشور بریتانیا با استقبال بسیار گسترده علاقه‌مندان رو‌به‌رو شد و کشور بریتانیا یکی از کشور‌هایی به حساب می‌آید که این کنسول رکوردهای جاودانه خود را به ثبت رسانده است. البته با این که این عملکرد را نمی‌توان زیاد طوفانی دانست، اما روند کند و آهسته فروش رفتن محصولات نینتندو همواره در این کشور با افزایش همراه بوده است و روند دائمی را طی می‌کند. عنوان Kirby Star Allies در حال حاضر به صورت انحصاری در دسترس کاربران کنسول نینتندو سوییچ قرار دارد.

 

منبع متن: gamefa