بازی FarCry 5 هفته آینده توسط Ubisoft برای پلتفرم‌های Xbox One ،PC و PS4 منتشر خواهد شد اما چه مدت زمانی برای پایان بخش داستانی لازم است؟ دَن هِی، تهیه کننده اجرایی بازی، گفته که باید حدود 25 ساعت برای بخش داستانی آن صرف کنید اما این فقط شروع کار به حساب می‌آید.

به گزارش پردیس گیم، هِی به سایت Gamespot گفته "می‌توانم بگویم که یک بازیکن خوب می‌تواند FarCry 5 را در عرض 25 ساعت به پایان برساند." او در ادامه افزود که طی آزمایش بازی توسط افراد دیگر، وی دیده که بازیکنان از مسیر داستان اصلی خارج شده و سراغ کارهای دیگری مثل ماهیگیری و شکار رفته‌اند که می‌تواند مدت زمان لازم برای بخش داستانی را افزایش دهد. قطعا همه به‌طور متفاوتی بازی می‌کنند و درون عنوانی مثل Far Cry 5 که شما اجازه دارید هر طور که میل‌ داشته باشید به بازی بپردازید، می‌توانید بسیار بیشتر از 25 ساعت سرگرم شوید.

Far Cry 5

هِی گفت "چیزی که ما دیدیم، این بود که مردم به جهان بازی می‌روند و چهار یا پنج ساعت را صرف ماهیگیری و شکار می‌کنند یا به انجام کارهایی می‌پردازند که برای‌شان آمادگی نداشته‌ایم بنابراین مدت زمان لازم برای بخش داستانی واقعا به نحوه بازی کردن شما بستگی دارد."

FarCry 5 علاوه بر داشتن یک بخش داستانی که در حالت Co-Op هم قابل بازی است، دارای یک ویرایشگر نقشه خواهد بود که جزئیات آن را می‌توانید در این خبر بخوانید. چنین موردی باعث می‌شود مردم مدت زمان بیشتری را مشغول آن باشند.

به غیر از ویرایشگر نقشه، سایت Gamespot از هِی از پرسید آیا ابزار برای خلق چیزی مثل PUBG یا Fortnite کافی هستند یا خیر. وی در پاسخ به این سوال گفت "این می‌تواند بسیار جالب باشد. مشخصا ما با هر بازبینی، میزان ابزار را بیشتر می‌کنیم و این بار شاهد نرخ رشد بسیار بزرگی بودیم."

هِی در ادامه گفت که احساس می‌کرد ویرایشگر نقشه FarCry 4 "قدیمی و از تاریخ گذشته" بود و افزود امیدوار است پیشرفت‌های FarCry 5 استفاده از ابزار را راحت‌تر و بصری‌تر سازد.

FarCry 5 در تاریخ 27 مارس (سه‌شنبه 7 فروردین) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame