تا به امروز اطلاعات زیادی از نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Dark Souls Remastered منتشر نشده است. به جز یک ویدئوی کوتاه از گیم پلی بازی هنوز جزئیات بیشتری از آن در  دسترس نیست؛ اما یک بررسی دقیق از گیم‌پلی بازی نشان می‌دهد که گرافیک آن تا حد بسیار زیادی ارتقاء یافته است و بهینه سازی […]

نسخه‌ی نینتندو سوییچ عنوان Dark Souls بهتر از نسخه های دیگر است

تا به امروز اطلاعات زیادی از نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Dark Souls Remastered منتشر نشده است. به جز یک ویدئوی کوتاه از گیم پلی بازی هنوز جزئیات بیشتری از آن در  دسترس نیست؛ اما یک بررسی دقیق از گیم‌پلی بازی نشان می‌دهد که گرافیک آن تا حد بسیار زیادی ارتقاء یافته است و بهینه سازی های بسیاری بر بازی اعمال شده است.

Digital Foundry اخیراً به تحلیل گیم پلی نسخه‌ی سوییچ Dark Souls پرداخته است تا تفاوت‌های آن با نسخه‌های اصلی بازی را،‌ یعنی پلی استیشن ۳ و اکس باکس ۳۶۰، مشخص کند. آن‌ها نگاه دقیقی به ویدئوی منتشر شده در Nintendo Direct داشتند و گیم پلی Dark Souls Remastered را بررسی کردند. با توجه به تحلیل‌های Digital Foundry، این بازی بر روی نینتندو سوییچ با رزولوشن ۱۰۸۰p اجرا می‌شود. با فرض این که ویدئوی منتشر شده از گیم پلی واقعی بازی بر روی نینتندو سوییچ باشد، Bandai Namco به هدف خود دست پیدا کرده است. با توجه به ویدئوی ذکر شده، Dark Souls Remastered در حالت دستی نینتندو سوییچ با رزولوشن ۷۲۰p و در حالت ایستای آن با رزولوشن ۱۰۸۰p اجرا خواهد شد. این یک تغییر بزرگ نسبت به نسخه‌های پیشین است که خروجی آن‌ها در بهترین حالت ۱۰۲۴x720 بود.

Digital Foundry هنوز موفق نشده است تا تغییرات بزرگ دیگری را پیدا کند. این به معنای آن نیست که نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی تغییرات دیگری نداشته یا قرار نیست بهینه سازی های دیگری را یدک بکشد؛ ولی در حال حاضر نمی‌توان از این تریلر تغییرات دیگری را استخراج کرد و باید برای مشاهده‌ی آن‌ها منتظر تریلرهای بعدی Dark Souls Remastered باشیم. ارتقاء این بازی خبر بسیار خوشحال کننده‌ای است و اکنون میدانیم که نسخه سوییچ بازی چیزی بیش از یک پورت ساده است. علاوه بر این اجرای روان بازی بر روی نینتندو سوییچ نیز نکته‌ی مثبت دیگری است که طرفداران را راضی می‌کند. با توجه به ایرادات و مشکلات اجرای بازی در پلتفرم‌های اصلی این موارد قدم بزرگی به حساب می‌آیند.

Dark Souls Remastered در روز چهارم خرداد برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa