عنوان آخرالزمانی ترسناک Agony تاخیر خورد

عنوان اول شخص آخرالزمانی ترسناک استودیو Madmind یعنی Agony که قرار بود در تاریخ 30 مارس (جمعه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۷) برای سه پلتفرم PC ،PS4 و Xbox One عرضه شود با تاخیر مواجه شده است. هنوز تاریخ عرضه جدیدی برای این بازی اعلام نشده.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، استودیو Madmind در توضیح دلیل این تاخیر بیانیه مقابل را ارسال کرده است: "متاسفانه باید به اطلاعتان برسانیم که بازی دیگر قرار نیست در تاریخ 30 مارس عرضه شود. دلیل این تاخیر چیست؟ در تلاش برای عرضه Agony برای سه پلتفرم PS4 ،PC و Xbox ما به مراحل نهایی ساخت شامل بهینه‌سازی رسیده‌ایم تا بتوانیم برای تک تک بازیکن‌ها بدون در نظر گرفتن پلتفرمی که استفاده می‌کنند، بهترین تجربه ممکن را رقم بزنیم. امیدواریم که این مراحل هر چه زودتر به پایان برسند اما صبر و حوصله شما را می‌خواهیم تا بتوانیم مطمئن شویم که در زمان عرضه Agony شما تجربه‌ای خواهید داشت که خواهان آن بودید."

Agony عنوانی اول شخص است که در جهنم اتفاق می‌افتد. بازیکنان سفر خود را در نقش یک روح عذاب کشیده در اعماق پرتگاه دنیای بازی بدون هیچ خاطره‌ای از گذشته آغاز خواهند کرد. بازی به شما قابلیت ویژه‌ای برای کنترل افراد و حتی تصرف ذهن شیاطین ساده لوخ را می‌دهد و از شما می‌خواهد که در شرایط سخت زنده بمانید.

منبع متن: pardisgame