در این روزها به مناسبت برگزاری رویدادی جدید، خبر‌های زیادی از کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ و بازی‌های آن می‌شنویم. یکی از جالب توجه‌ترین خبر‌هایی که در این حواشی در حال دست به دست شدن است، لیستی است از ۱۰ بازی پرفروش مستقل کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ در سراسر دنیا که توسط نینتندو به انتشار رسیده […]

نینتندو لیستی از پرفروش‌ترین بازی‌های مستقل نینتندو سوییچ منتشر کرد

در این روزها به مناسبت برگزاری رویدادی جدید، خبر‌های زیادی از کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ و بازی‌های آن می‌شنویم. یکی از جالب توجه‌ترین خبر‌هایی که در این حواشی در حال دست به دست شدن است، لیستی است از ۱۰ بازی پرفروش مستقل کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ در سراسر دنیا که توسط نینتندو به انتشار رسیده است. در ادامه با هم نگاهی به این لیست خواهیم داشت.

کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ، به تعبیر بسیاری بهشت توسعه دهندگان بازی‌های مستقل است. این کنسول با دارا بودن شرایط ویژه و مخاطبان خاص، همیشه از عناوین مستقل حمایت و پشتیبانی کرده که در این میان سهم کاربران این کنسول هم در فروش بالای این بازی‌ها کم نبوده است. کاربران نینتندو سوییچ جزو کسانی هستند که خیلی خوب قدر این چنین بازی‌هایی را می‌دانند و به خوبی از آن‌ها حمایت می‌کنند، در حقیقت ارزش واقعی این بازی‌ها، توسط کاربران نینتندو سوییچ درک می‌شود.

از طرفی هم بازی‌های مستقل، نینتندو سوییچ را بستر مناسبی برای خود می‌دانند. همچنین به دلیل عدم رقابت سرسخت میان بازی‌های AAA و بازی‌های مستقل روی این کنسول این بازی‌ها فرصت مناسب‌تری برای درخشش و نشان دادن خود دارند. البته این بدان معنی نیست که عناوین AAA روی نینتندو سوییچ فروش کمی دارند یا از استقبال پایینی بهره‌مند هستند بلکه منظور این است که نسبت به سایر کنسول‌ها، خصوصا کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت، بازی‌های مستقل روی نینتندو سوییچ فرصت بیشتری برای نشان دادن خود دارند به همین دلیل هم اکثر توسعه دهندگان بازی‌های مستقل به دنبال این هستند که بازی‌های خود را بر روی این کنسول هم عرضه کنند تا بازیشان بیشتر دیده شود چرا که در بازار شلوغ و پر از بازی‌های AAA روی کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت، بازی‌های مستقل زیاد نمی‌توانند خودی نشان دهند.

امروز نینتندو در مصاحبه با GDC لیستی از ۱۰ بازی پرفروش مستقل کنسول نینتندو سوییج در سراسر دنیا منتشر کرد. البته حضور برخی از بازی‌های این لیست نظیر SteamWorld Dig 2, Stardew Valley, Celeste, و یا Shovel Knight زیاد غافلگیر کننده نیست چرا که این‌ها برخی از بزرگ‌ترین و بهترین بازی‌های این کنسول بوده‌اند که اکثر ما هم با آن‌ها آشنایی داریم. با این وجود مشاهده این لیست خالی از لطف نیست و می‌تواند ما را با برخی دیگر از بازی‌های مستقل پرفروش این کنسول بیشتر آشنا کند.

در ادامه از شما دعوت می‌کنم که شاهد لیستی از ده بازی پرفروش مستقل کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ باشید. لازم به ذکر است که اعلام کنم هنگام مشاهده این لیست به این نکته توجه کنید که بازی‌های نامبرده هیچ ترتیب خاصی ندارند.

منبع متن: gamefa