Call of Duty: Modern Warfare 2

هفته گذشته شایعات در رابطه با بازسازی Call of Duty: Modern Warfare 2 با لو رفتن لیستی در شعبه ایتالیایی آمازون شروع به انتشار کردند. حالا هم جزئیات بیشتری از این بازسازی گزارش شده است.

به گزارش پردیس گیم، اخیرا منابع charlieINTE مدارکی را از سوی یک کارمند در Raven Software دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهند نسخه بازسازی شده Call of Duty: Modern Warfare 2 فاقد بخش چندنفره خواهد بود. با توجه به این مدارک، فقط بخش داستانی بازسازی می‌شود و آن‌ها از درست بودن این اطلاعات اطمینان دارند.

این اطلاعات همچنین با لیست لو رفته آمازون ایتالیا همخوانی دارند. آن لیست قیمت نسخه بازسازی شده Call of Duty: Modern Warfare 2 را 25 دلار ثبت کرده بود. این مورد برای بسیاری عجیب به‌نظر می‌رسید زیرا Activision در سال 2017 نسخه بازسازی شده Call of Duty: Modern Warfare 1 را به قیمت 40 دلار در دسترس قرار داد. آن بازی شامل بازسازی هردو بخش داستانی و چندنفره می‌شد. احتمالا دلیل اینکه قیمت بازسازی Modern Warfare 2 نصف نسخه قبلی خود است، عدم وجود بخش چندنفره باشد.

علاوه بر این، در مدارک به‌دست آمده همچنین گفته شد Raven Software که Modern Warfare 1 را بازسازی کرده بود، وظیفه بازسازی نسخه دوم این سری را بر عهده ندارد. شایعات حاکی از آن است که Beenox انجام این کار را بر عهده گرفته است. این استودیو در بازسازی Modern Warfare 1 هم نقش داشته (پیش از این هم Call of Duty: Black Ops 3 را برای PS3 و Xbox 360 توسعه دادند). جالب‌تر اینکه لیستی در سایت Beenox انتشار یافته که می‌گوید آن‌ها برای ساخت پروژه‌ای مربوط به فرانچایز Call of Duty به دنبال استخدام کارمند هستند.

Activision هنوز جزئیاتی رسمی از نسخه بازسازی شده Call of Duty: Modern Warfare 2 منتشر نکرده است.

منبع متن: pardisgame