از آنجایی که چین بزرگ‌ترین بازار بازی‌های ویدئویی در جهان محسوب می‌شود، سازندگان و ناشران غربی به دنبال عرضه‌ی عناوین موفقشان در این کشور هستند و یوبی‌سافت نیز یکی از آن‌هاست. این شرکت به‌تازگی از همکاری‌اش با تنسنت (Tencent) برای انتشار بازی‌هایش روی گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی در چین خبر داده است. با اینکه […]

یوبی‌سافت با همکاری تنسنت عناوین خود را در چین عرضه می‌کند

از آنجایی که چین بزرگ‌ترین بازار بازی‌های ویدئویی در جهان محسوب می‌شود، سازندگان و ناشران غربی به دنبال عرضه‌ی عناوین موفقشان در این کشور هستند و یوبی‌سافت نیز یکی از آن‌هاست. این شرکت به‌تازگی از همکاری‌اش با تنسنت (Tencent) برای انتشار بازی‌هایش روی گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی در چین خبر داده است.

با اینکه یوبی‌سافت دقیقاً مشخص نکرده که چه بازی‌هایی را در چین منتشر می‌کند، اما به این نکته اشاره نموده است که “موفق‌ترین عناوین” خود را با همکاری تنسنت عرضه خواهد کرد. قطعاً تنسنت با شرکت بزرگی مانند یوبی‌سافت که مالک آی‌پی‌های بسیار معروف و قابل توجهی مانند Assassin’s Creed، The Divison و Rainbow Six است، مشکلی در زمینه‌ی تعداد عناوین و پشتیبانی سلایق مختلف نخواهد داشت. همچنین حتماً سود بسیاری از این همکاری عاید تنسنت می‌شود، که پیش از این عناوین بزرگ و عمده‌ای نظیر PlayerUnknown’s Battlegrounds را راهی بازار چین کرده است.

موسس و مدیر عامل یوبی‌سافت یعنی یوو گیلموت (Yves Guillemot) در خصوص این همکاری چنین بیان داشته است:

تنسنت بزرگ‌ترین جامعه‌ی بازی‌های آنلاین در چین و یکی از بزرگ‌ترین و و فعال‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان را مدیریت می‌کند، پس این قرارداد و همکاری باید به افزایش شناخت و معروفیت بازی‌های ما در چین کمک قابل توجهی کند. از داشتن همکاری فوق‌العاده در تنسنت خوشبختیم و مشتاق ادامه‌ی کار با آن‌ها برای ارائه‌ی تجارب عالی گیمینگ و سرگرمی برای بازی‌بازان چینی هستیم.

نهایتاً مارتین لاو (Martin Lau) به عنوان مدیر تنسنت راجع به این همکاری گفته است:

مفتخر هستیم از اینکه این فصل جدید از همکاری‌مان با یوبی‌سافت را آغاز کنیم و بتوانیم بسیاری از عناوین خلاقانه و معروف یوبی‌سافت را در اختیار مشتری‌ها و کاربران چینی خود بگذاریم. این قرارداد، تعهد تنسنت برای ارائه‌ی سرگرمی‌های تعاملیِ حرفه‌ای، سرگرم‌کننده و معتبر به کاربرانمان را بیش از پیش نشان می‌دهد.

منبع متن: gamefa