استودیو وایلدکارد (Studio Wildcard) در پنلی طی رویداد Game Developers Conference که در سان فرانسیسکو توسط اپیک گیمز برگزار شد، نسخه‌ی نینتندو سوئیچ ARK: Survival Evolved را تایید کرد. وایلدکارد با اینکه جزئیات خاصی را از نسخه‌ی سوئیچ ARK: Survival Evolved به اشتراک نگذاشته، اما اعلام کرده است که در پاییز سال جاری شاهد انتشار […]

عرضه‌ی ARK: Survival Evolved برای نینتندو سوئیچ تایید شد

استودیو وایلدکارد (Studio Wildcard) در پنلی طی رویداد Game Developers Conference که در سان فرانسیسکو توسط اپیک گیمز برگزار شد، نسخه‌ی نینتندو سوئیچ ARK: Survival Evolved را تایید کرد.

وایلدکارد با اینکه جزئیات خاصی را از نسخه‌ی سوئیچ ARK: Survival Evolved به اشتراک نگذاشته، اما اعلام کرده است که در پاییز سال جاری شاهد انتشار آن خواهیم بود. پیش از این، Jesse Rapczak به عنوان یکی از کارگردانان این عنوان گفته بود که پورت آن برای سوئیچ نیازمند “کار بسیاری” است و ظاهراً حال تیمشان به این نتیجه رسیده است که این نسخه ارزش چنین کار و تلاشی را دارد.

ARK: Survival Evolved هم‌اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قرار دارد. همچنین اخیراً سازندگان از نسخه‌ی موبایلی این بازی رونمایی کردند که قرار است در بهار امسال راهی دستگاه‌های اندروید و آی‌اواس شود. از اینجا می‌توانید تریلر و جزئیات بیشتر در این باره را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa