در چند سال اخیر Infinity Ward در وضعیت خوبی به سر نبرده است، اگرچه در سال 2013 نسخه Ghost در فروش عملکرد خوبی را از خود نشان داد اما به مانند سری Modern Warfare شاهد یک عنوان بی نقص نبودیم و بسیاری از طرفداران از تم فضایی آن استقبال نکردند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، "کریگ فیربرس" که در Call of Duty: Modern Warfare نقش Gaz را ایفا کرد، احتمالا ساخت بازی Call of Duty: Modern Warfare 4 را تایید کرده است و به نظر می‌رسد Infinity Ward می‌خواهد پر فروش‌ترین بازی خود را بازگرداند.

آقای "فیربرس" در قسمت توضیحات اکانت توییتر خود نوشته است:

"بازیگر انگلستانی/ عروج سرباز پیاده نظام 3-1/ Devils Playground/ روز سرگروهبان جورج/ The Outsider/ London Heist  و Call of Duty: Modern Warfare 1/2/3/4"

تصویری که موارد بالا را تایید می‌کند:

سه عنوان اول MW را بازی کرده‌ایم اما هیچ تاییدیه رسمی یا اطلاعات زیادی در مورد نسخه چهارم این سری منتشر نشده است. تنها چیزی که می‌دانیم این است که پروژه بعدی Infinity Ward برای عرضه در اواخر سال 2019 در نظر گرفته شده و چند ماه بعد از انتشار Call of Duty: Black Ops 4 در پاییز امسال تبلیغات آن شروع خواهد شد.

البته مدتی بعد او عدد 4 را حذف کرد و در بیانیه‌ای به طرفداران خود اعلام کرد که آن‌ها بیش از حد واکنش نشان داده‌اند و کار کردن بر روی 5 نسخه از COD کمی سرگردانی برای او به وجود آورده است.

در هر صورت امکان ساخت MW 4 وجود دارد چرا که این سری همیشه در ذهن و خاطر بازیکنان باقی خواهد ماند اما نکته مهم این است که Activision با ساخت بازی بعدی این سری ریسک بزرگی را متحمل می‌شود و باید کیفیت قبل را حفظ کند.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame